Har en 360 stora paketet ink pgr 3 och 3 års försäkring. Funkar bra utan chip :d Kan tänka mig at sälja om priset e rätt:d gav 5000:- för allt Köpt samma dag som de släpptes. Använt max 2 gånger
vad jag menar är att du kommer antagligenkunna ladda hem updateringar till mediaspelaren osv via din dator. Eftersom man inte ska bidra tillpiratkopiering så avslutar jag mitt meddelande här.
vad jag menar är att du kommer antagligenkunna ladda hem updateringar till mediaspelaren osv via din dator. Eftersom man inte ska bidra tillpiratkopiering så avslutar jag mitt meddelande här.
Att chipa ett xbox är inte att bidra till piratkopiering, det är därimot att ladda ner spel.. Man kan göra mycket med ett chipat xbox som är lagligt
xbox 360 kan inte köpas chippade, dom har flashat bios. har själv ett flashat och ett tiotal spel till fungerar kalasbra med live. ett spel jag kan rekommendera är Project gotham racing 3 och nhl2k7 som jag spelat väldans mycket. köpte konsolen flashat på