3400
Sök

Chip till Xbox 360?

129 Inlägg
26 februari 2006
Trådstartare
Någon som vet när det kommer chip till Xbox 360?

B | B E | C | C E

Corrado Club Sweden
73 Inlägg
26 februari 2006
kommer antagligen inte behöva chippas

129 Inlägg
26 februari 2006
Trådstartare
Vad menar du?

B | B E | C | C E

381 Inlägg
26 februari 2006
Har en 360 stora paketet ink pgr 3 och 3 års försäkring. Funkar bra utan chip :d Kan tänka mig at sälja om priset e rätt:d gav 5000:- för allt Köpt samma dag som de släpptes. Använt max 2 gånger
Senast redigerat av EyeLighter (26 februari 2006)

129 Inlägg
26 februari 2006
Trådstartare
Tack men jag har redan ett, stora paketet med Call Of Duty 2, köpte allt för 4000:-

B | B E | C | C E

2 Inlägg
1 mars 2006
jag har ett ink Need for speed most wanted och tony hawk american wastland big_smile stora paketet här med big_smile

gasa !

Corrado Club Sweden
73 Inlägg
2 mars 2006
Texas skrev:
Vad menar du?

vad jag menar är att du kommer antagligenkunna ladda hem updateringar till mediaspelaren osv via din dator.
Eftersom man inte ska bidra tillpiratkopiering så avslutar jag mitt meddelande här.

1 Inlägg
20 mars 2006
drömmaren skrev:
Texas skrev:
Vad menar du?

vad jag menar är att du kommer antagligenkunna ladda hem updateringar till mediaspelaren osv via din dator.
Eftersom man inte ska bidra tillpiratkopiering så avslutar jag mitt meddelande här.

Var tvungen&regga mej när jag såg detta....

Passande namn du har jävla fjant

904 Inlägg
21 mars 2006
drömmaren skrev:
Texas skrev:
Vad menar du?

Att chipa ett xbox är inte att bidra till piratkopiering, det är därimot att ladda ner spel.. Man kan göra mycket med ett chipat xbox som är lagligt

De ska va gött å leva

796 Inlägg
20 januari 2007
xbox 360 kan inte köpas chippade, dom har flashat bios. har själv ett flashat och ett tiotal spel till fungerar kalasbra med live. ett spel jag kan rekommendera är Project gotham racing 3 och nhl2k7 som jag spelat väldans mycket. köpte konsolen flashat på

www.psxcare.com

väldigt prisvärt !!

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Sök