3144
Sök

Stöldsäkra genom att ta tex säkringen till bränslepumpen med sig

74 Inlägg
14 augusti 2011
Trådstartare
låter det smart eller inte? för vilken biltjuv går runt med sånt? eller nåt annat smart ni vet som man kan göra? 

hoppas folk tycker inlägget har hamnat rätt, sorry annars

tack på förhand

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

1 772 Inlägg
14 augusti 2011
Vilken tjuv går runt med säkringar? Eller en stump kabel?

Jag är ingen tjuv men har enda dessa grejer nästan på mig.
Senast redigerat av NordstromJ (14 augusti 2011)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

96 Inlägg
14 augusti 2011
eller om han är smart nog att titta i säkringshållaren kan han ju bara flytta över en annan säkring från t.ex centrallåset el stereon osv?

5 111 Inlägg
14 augusti 2011
Beror ju på.

Har man en fin bil som riskerar att stjälas för att någon vill åt just den så klarar de nog den biffen...

Har man bara någon rostig gammal Mazda och vill hindra någon joyrider från att göra ett tillgrepp så funkar det nog, de står nog sällan ett längre tag och funderar på vad det är med en bil som inte startar.....

74 Inlägg
14 augusti 2011
Trådstartare
jag vill ja så den inte går att stjäla.  kanske blir tvungen o skaffa sånt där stort gult block som låser fast runt hjulet i staterna...det hade vart nåt big_smile

‎"Automatlådeolja, det är ett utmärkt glidmedel som alla borde ha stående på nattduksbordet!" bosse bildoktorn

812 Inlägg
14 augusti 2011
wena skrev:
låter det smart eller inte? för vilken biltjuv går runt med sånt? eller nåt annat smart ni vet som man kan göra? 

hoppas folk tycker inlägget har hamnat rätt, sorry annars

tack på förhand

det fungerar säkert men det är nog smidigare om du monterar en dold strömbrytare i stället

Sök