Hejsan, sökt runt lite på forumet efter lådritning till 2st kicker 12" l7 2x2ohm basar ,men utan resultat.
Det spelar ingen roll om det är sluten eller portad låda förutom att ja vill känna bastrycket i ryggen Ska spela rockabilly,hårdrock,dansband mm med den...
Steget jag ska driva basarna är ett kicker zx 1500.1. Lådan kan ej vara över 950mm bred och högst 400-450mm hög.
Tacksam om någon har nån ritning liggandes eller någon länk till någon ritning.
Hejsan, sökt runt lite på forumet efter lådritning till 2st kicker 12" l7 2x2ohm basar ,men utan resultat.
Det spelar ingen roll om det är sluten eller portad låda förutom att ja vill känna bastrycket i ryggen Ska spela rockabilly,hårdrock,dansband mm med den...
Steget jag ska driva basarna är ett kicker zx 1500.1. Lådan kan ej vara över 950mm bred och högst 400-450mm hög.
Tacksam om någon har nån ritning liggandes eller någon länk till någon ritning.
//Tack på förhand!
Går väl alldeles utmärkt att kolla på kickers hemsida??
Haha men jag är inte så jävla inne på att bygga lådor Inte räkna ut lådvolym heller för den delen, så då kan du ju va snäll att hjälpa mig ?
Ska helst ha måtten att lämna fram till byggvaruhuset så dom kapar & det bara är att ja sätter ihop dreten
//Tony
Nä.. du kan själv.. Jag lovar.
Bredden * höjden * djupet så får du antal liter. Ange måtten i decimeter. Tänk på att det är innermåtten så lådan blir materialtjockleken större på utsidan.
Det ÄR inte svårt för fem öre och jag lovar att du kan känna dig stolt över att du klarat något själv.