3407
Sök

Nystartat Tjejteam i Sthlm

11 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Ja så var det väl äntligen dags att ni får veta att PureSaints Racing har kommit igång!
Vi ser oss som gatans egna "änglar"
vi är en grupp på 7 tjejer med en bra blandning av bilar.
Teamtröjorna ligger just nu rykande heta hos tryckeriet och kommer att bäras för första gången på fredag.
Hemsidan är klar, och budgeten är klar för nästa år.
Vi har lyckats med allt detta på bara 3-4 veckor, 7 st riktigt drivna tjejer.
Nästa år ser vi fram emot att köra och besöka många motorbanor i Sverige och för den sakens skull även våra grannländers utbud. Vi har redan planerat in ett härligt möte på Gotland Ring i maj/juni 2012 för att både utvecklas och lära oss en hel del.

Följ oss gärna här på Garaget och på våran hemsida www.puresaintsracing.com

Önska oss lycka till vettja smile

mvh/Malin PureSaint Racing

https://www1.garaget.org/gallery/images/167/166728/166728-cd5b94d821318bfa952dd2c98dd22b5f.jpg
2st saknas på denna gruppbild

2 337 Inlägg
24 augusti 2011
Kallendarium stavas kalendarium (pa hemsidan).

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
24 augusti 2011
Vad är egentligen meningen med dessa "team"?
Ett "team" är ett racing stall. Man har oftast ett fåtal bilar, många mekanikers och tävlar endast.
Är det ett sätt att söka uppmärksamhet på när det står över hela bilen "TEAM X-ZTREEM RÄZING"?
Senast redigerat av Thunderbird88 (24 augusti 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

11 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Vad är egentligen meningen med dessa "team"?
Ett "team" är ett racing stall. Man har oftast ett fåtal bilar, många mekanikers och tävlar endast.
Är det ett sätt att söka uppmärksamhet på när det står över hela bilen "TEAM X-ZTREEM RÄZING"?

ETT team, är en gruppering människor, oftast inom en organisation, som samverkar för ett gemensamt mål, resultat, och där deltagarna tar på sig olika uppgifter, antar olika roller. så din syn på "team" får stå för dig. vi har inte sagt att vi ska tävla i formel 1 med ett crew på 40pers. vi har ett gemensamt mål, att ha roligt och faktiskt bli bra på det vi vill.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
24 augusti 2011
Jag frågar bara för jag har aldrig riktigt förstått det. Bara sett det som ett sätt att söka uppmärksamhet på.
What ever floats on your boat wink Alla ser ju olika sidor på en kub.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

11 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Okej nu har du fått det sagt, tack för ditt stöd and now you can move on..

11 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Sarge skrev:
Kallendarium stavas kalendarium (pa hemsidan).

tack för upplysningen hittade några andra stavfel också haha smile

Mer bil bilder!
Och info om bilarna är modifierade på något vis smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Skaune
25 augusti 2011
Gnäll nu inte på tjejerna grabbar, de e ju skitkul att fler tjejer har hittat bilhobbyn! Tror att ifall de finns dessa "team" så vågar kanske fler tjejer ge sig in i en ganska mansdominerad värld! lycka till änglarna! smile

11 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
Polestar skrev:
Gnäll nu inte på tjejerna grabbar, de e ju skitkul att fler tjejer har hittat bilhobbyn! Tror att ifall de finns dessa "team" så vågar kanske fler tjejer ge sig in i en ganska mansdominerad värld! lycka till änglarna! smile

sånt här blir man mkt glad över att se när man loggar in..
Tack Polestar!

340 Inlägg
25 augusti 2011
Thunderbird88 skrev:
Jag frågar bara för jag har aldrig riktigt förstått det. Bara sett det som ett sätt att söka uppmärksamhet på.
What ever floats on your boat wink Alla ser ju olika sidor på en kub.

What ever floats on your boat...? "Whatever makes your boat float" trodde jag man sade men ironi på nätet är ju som bekant jävligt svår att förstå, jag hoppas att du bara inte vet.

Detta med team är ju fantastiskt, jag hoppas att ni gör ALLT själva, "no mens in the trunk" så att säga;)

Lycka till med pokalerövringarna!
Senast redigerat av tjompa (25 augusti 2011)

11 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
2ooSX skrev:
konstigt att inte tråden låst, eftersom detta kan tas på bloggen

har läst igenom vad som gäller i det här forumet, och det finns ABSOLUT inget som just den här tråden kan låsas för! ja det skulle vara nu då när jag tänker en jävligt dum tanke om dig smile

Skaune
25 augusti 2011
-Malin- skrev:
2ooSX skrev:
konstigt att inte tråden låst, eftersom detta kan tas på bloggen

har läst igenom vad som gäller i det här forumet, och det finns ABSOLUT inget som just den här tråden kan låsas för! ja det skulle vara nu då när jag tänker en jävligt dum tanke om dig smile

De finns så jäkla många totalt meningslösa trådar här på garaget, låt tjejerna ha denna, kanske lockar de fler tjejer o vara delaktiga i nått de kanske inte kännt sig hemma i annars! Läser hellre om en grupp tjejer som bildat ett "team" än ännu en jävla köprådstråd "bil för 50.000:-" wink

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
25 augusti 2011
Alltid trevligt med tjejer som verkligen är bil intresserade big_smile

Ni kör ordentliga bilar också ! Alltid kul att se en tjej i E46 M3 t.ex. big_smile

8 883 Inlägg
25 augusti 2011
Eftersom tråden saknar diskussionsunderlag så hänvisas den till bloggen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök