Så nu är den färdig efter alla svordomar och ledsna whiskeykvällar. Alltid lite saker som skall jävlas när allt är färdigt, som dörrlisten som sattes dit lite för nära framdörren så när man öppnade den så höll jag på att knäcka av den. Bara ta loss och slipa av dubbelhäftande tejpen ingen och göra om och göra rätt.
Visst efter kört några mil så gav ac-pumpen upp, magnethjulet hade kärvat ihop sig efter stått ett "tag" så pumpen hade snurrat hela tiden och skurit ihop. Trodde först att det var servopumpen som lätt så jag satte dit en ny, samma ljud fan!!! Spännrulle ny....icke samma oljud.....byte magnetskivan sen...samma ljud. Uteslutningsmetoden visade sig vara pumpen i sig. Byts i veckan
tack brorsan för sponset ;D
Jovisst, hade lackat ögonlock som jag satte på med dubbelhäftande tejp......dålig idé lossnade i 140km/h. Skitsamma blir nya till höst. Jo sedan hade vi problem med 4-c som inte ville funka alls. Visade sig att ett hjon till förra ägare hade kopplat in en sensor till kylarvätska kontakten, byte plats och vips så funkade det.
Note: Bilen är upplagd i min profil, orkar inte länka.
Tack för allt positiv som negativ kritik - allt är välkommet