- Hur funkar en Mitsubishi EVO av lite senare modell som vardaglig bil? - Är försäkringen så hög som jag är rädd för? - Är driftsäkerheten bra? - Någonting som är emot den? Kan vara vad som helst..
- Hur funkar en Mitsubishi EVO av lite senare modell som vardaglig bil? - Är försäkringen så hög som jag är rädd för? - Är driftsäkerheten bra? - Någonting som är emot den? Kan vara vad som helst..
Hoppas på svar!
Ha det bra!
Tjenare,
- Den fungerar alldeles perfekt som vanlig bruksbil - Försäkringen är rätt hög p.g.a rätt många kör i diket, krockar osv. med dessa bilar - Driftsäkerheten är rätt hög då det är rätt överdimensionerade delar på bilen. - Den dricker lite mkt sopp, samt att den drar till sig lite för mkt felaktig uppmärksamhet.
Hoppas på svar!
Ha det bra!
Tjenare,
- Den fungerar alldeles perfekt som vanlig bruksbil - Försäkringen är rätt hög p.g.a rätt många kör i diket, krockar osv. med dessa bilar - Driftsäkerheten är rätt hög då det är rätt överdimensionerade delar på bilen. - Den dricker lite mkt sopp, samt att den drar till sig lite för mkt felaktig uppmärksamhet.
Okej! Tack för svaret
Någon mer som kan kommentera om driftsäkerheten, för jag surfade nyss in på ett Evo forum där jag såg endel skrämmande exempel på Evo's som krånglat osv.. =/
Som alla bilar kan dom krångla.. Men inte mer än någon annan med motsvarande prestanda. Och som John sa så handlar det väldigt mkt om hur man sköter den och hur den är skött innan dig. Soppa dricker dom en del som sagt.. Så ha med det i beräkningen ! Men annars är det ju en rymlig och bra åretruntbil som du även kan piska runt banan och köra ifrån en och annan pappa vid rödljusen