3081
Sök

Helsoffa, från vilken bil ?

39 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Tjena tjena, som rubriken lyder undrar jag om någon vet vilken bil soffan kommer ifrån? sitter i en duett så är rätt så liten. Någon sa för en tid sen att det var från en bubbla, men hade bubblor ens helsoffa? antagligen från jänkare? tackar för svar

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
26 september 2011
Koorvmojj skrev:
Tjena tjena, som rubriken lyder undrar jag om någon vet vilken bil soffan kommer ifrån? sitter i en duett så är rätt så liten. Någon sa för en tid sen att det var från en bubbla, men hade bubblor ens helsoffa? antagligen från jänkare? tackar för svar

Nope ingen bubbla isåfall från en VW buss. Annars många Opel pre. -68 fanns det helsoffor i. Amazon kunde oxå fås med helsoffa men är sällsynt. Många andra Europeiska bilar kunde oxå fås med soffa vilket är mest troligt att din kommer från med tanke på Duettens bredd.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

39 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
hotrodder skrev:
Koorvmojj skrev:

Nope ingen bubbla isåfall från en VW buss. Annars många Opel pre. -68 fanns det helsoffor i. Amazon kunde oxå fås med helsoffa men är sällsynt. Många andra Europeiska bilar kunde oxå fås med soffa vilket är mest troligt att din kommer från med tanke på Duettens bredd.

Ja kom att tänka på det sen att Valiant och dart med mera är nog bredare än duett ändå. Så ja, jag håller nog med dig när du säher att det är från någon europeisk bil. men skulle vara kul att veta från exakt vilken bil wink

98 Inlägg
2 oktober 2011
inget porffs vad gäller soffor. men kan även tänka mig att den kan vara från någon mindre jänk. typ ford falcon valiant osv. men skulle tro att den är från någon 60tals opel eller dyl! om du är riktigt nyfiken på vart den kommer ifrån kan du ju kolla om de finns nå instansade märken på ramen eller något. P.S. kul med grabbar som vågar köra duett istället för massa stylade 740s big_smile

Sök