tkd_rille skrev:
Volvo_Mannen skrev:
tkd_rille skrev:
Nej jag orkar inte leta heller. Tog första bästa efter en simpel google.
http://www.automotorsport.se/artiklar/n … ck/?page=1259 bilar på 20 minuter har vi nog aldrig lyckats med på våra vägar. Finns ett fall med aggressiv körning där en biltestare för mercedes körde ihjäl en familj också ute på autobahn. Så vettifan om de är så snälla där.
Haha, givetvis inte,
våra motorvägar är ju som små sketna landsvägar jämfört med autobahn, just därför jag undrade om olyckor/trafik ratio.
Ja visst finns det väl dåliga förare i tyskland med, men jag talar ur min erfarenhet av att köra på autobahn jämfört med att köra på svenska motorvägar
Även om vi har endast 2 filer på de flesta motorvägar så tycker jag allt att de rullar på bra. Även om vi har våra aggressiva förare. I framtiden lär de bygga ut mer och mer. Men vi är inte direkt så många i landet heller.
den som säger att våra vägar är skit har aldrig varit utomlands något speciellt länge.
Jag har varit utomlands en del och inga länder jag varit i har slagit sverige i hög standard och reparationer samt underhåll.
Så det där att sverige skulle ha dåliga vägar. njae då bor ni på fel ställen.
Man ska väl aldrig tacka dom som byggt en väg med "fri hastighet" då det vad 259 bilar på 20 minuter som kraschade. dödtalet i det då?
Och att 740-grabbar skullle vara bäst på autobahn tror jag inte ett smack på.
Finns ju inte en rondell där att visa er skicklighet på ju :S
Du kanske är en av dom som inte borde ha körkort?
Vad vet jag men i och med skryt om hur duktig du är så är jag säker på att du är en allmänhets fara för omgivningen. finns ju dom som går på vägarna med.
På tal om tyskar så har ja stött på några stycken med. så fort dom ser någon de gillar *tvärnit nest intill*
Så fort dom inte hittar *tvärnnit* för att fråga någon och bara kliver ur bilen utan att tänka.
Vi som bor i sverige och vet att man har regler att rätta sig efter så tror jag mer på att vi i sverige om någon kan köra bil.
Bortsett nu från italien o såna länder där dom kör som idioter men att det nästan aldrig händer något.