Blåryker den så bränner den olja, kan klara besikningen trots detta naturligtvis, men det beror på hur mycket olja den bränner...
ABS kan vara nån givare, om man har tur.
När man köper "repobjekt" gäller det o försöka luska lite, är det en bilkunnig person som säljer den kan man utgå från att felen är rätt knepiga/dyra att fixa. Är det däremot en som är helt grön på bilar så kan man ha tur...
OT men iaf... Min bror köpte nyligen en BMW 528i -97 ca 20000 mil, så gott som rostfri och "allt funkar", men med spricka i vindrutan som största minus, ja bortsett från att den var okörbar pga att den kokade....Han fick den för 10" o när han kom hem så såg han att en kylarslang läckte, fixade läckaget o vips så slutade den koka, där hade han bra mycket tur:).
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure