2248
Sök

Eftersnack Västerås-träff #3 Filmer & Bilder

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
13 september 2011
Trådstartare
Ja mer bilder!

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

7 Inlägg
31 oktober 2011
det lär ju finns betydligt mer filmer och bilder,   jag vill ha lite på min 735.  helst när jag körde sönder min fälg på den där uppstickande skitsaken mitt i asfalten som jag inte såg. big_smile

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
1 november 2011
ArrW skrev:
det lär ju finns betydligt mer filmer och bilder,   jag vill ha lite på min 735.  helst när jag körde sönder min fälg på den där uppstickande skitsaken mitt i asfalten som jag inte såg. big_smile

Stod i 30 min och väntade på första bilen som skulle ta stolpfundamentet. det var bra många som var nära, men du gjorde ju en brutal överkörning som en bulldozer. Fälgen lär inte sett alltför rolig ut.

Trimmare
129 Inlägg
2 november 2011
Jag var också en av dom som körde ver den grejern, vek fälgen plus flytta hela bakvagnen i sidled!

72 Inlägg
2 november 2011
_Andersson__ skrev:
Jag var också en av dom som körde ver den grejern, vek fälgen plus flytta hela bakvagnen i sidled!

Det lät väldigt jobbigt tongue

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
2 november 2011
Trådstartare
Du får ta sats ifrån andra hållet och sen så förstöra en fälg till men bakvagnen åker ju tbx wink heheh

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

7 Inlägg
5 november 2011
haha jo, fälgen blev mindre snygg.. hade inte ens hunnit invigt mina fälgar innan jag körde in i den där saken smile.   shit happends big_smile   nåja, ingen med film på 735an då? yikes

Sök