3268
Sök

Vad är en mikilon cross för något?

230 Inlägg
3 november 2011
Trådstartare
Hejsan! fick ett erbjudande att byta min golf mot en mikilon 250cc motard. aldrig hört talas om de märket. är det skit eller? årsm 08

Handledare
1 481 Inlägg
230 Inlägg
3 november 2011
Trådstartare
saab_sonett skrev:
Google is your friend...
http://www.google.se/#hl=sv&sugexp= … mp;bih=643

jo jag vet hur dem ser ut så dum är ja inte. men min fråga är om det är skit eller vad det är? och om någon har någon erfarenhet av en sån hoj. samt vad det är för motor hållbarhet osv

Handledare
1 481 Inlägg
3 november 2011
Kinakopia. Lotteri att köpa. KAN vara bra, men lika gärna rena skiten. Aldrig hört namnet. Finns ju annars ett antal kända fabrikat, Loncin, Baotian m.fl. Hur mycket är Golfen värd?

Saabifierad
2 031 Inlägg
5 november 2011
Problemet med kinahojar är att andrahandsvärdet är nästan lika med noll. Sedan verkar de få problem redan 1-2 år efter de är nya, jag skulle inte ha bytt.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

KHRacing
5 november 2011
Kinahoj, nypriset var runt 14000, nuvärdet ligger runt 4k om den är reggat för gata (tung MC) o allt fungerar.
Är det en ren cross fast med motarddäck så är värdet runt 3k.

Sök