3537
Sök

audi coupe ljud hjälp behövs

TMR|Team Moisty Racing
12 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Har en audi coupe 89 och är sugen på att byta ut dom två högtalarna i fönstret, dörrarna fram, i sidorna bak och dom två allra längst bak.

här kommer problemet !!!!!

jag har ingen aning om hur jag ska få ur det gammla och i med det nya men vill så gärna göra det själv smile
så söker nu någon som vet eller har gjort det själv på sin coupe smile

måste jag lossa på hela panelen eller tar man bort gallret eller hur gör man hmm

är tacksam för alla svar som jag kan få.

skulle det nu vara så att halva inredningen är ur när man ska byta 6 högtalaren och få in lite kablar och skit så kan man väl lika gärna bygga redigt från början eller vad säger ni ????

tack på förhand mvh Tony /// flashit
Senast redigerat av flashit (29 november 2011)

Touch by U
910 Inlägg
29 november 2011
Om jag minns rätt så skruvar man ur dom underifrån? men kan inte lova något smile så har jag för mig att mina satt ^^

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

TMR|Team Moisty Racing
12 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
men är inte din  bil lite anorlundare än min hmm när det gäller ljudet och sånt ???

Team dBakuten
3 453 Inlägg
29 november 2011
Ändra rubriken.. annars kommer elake moderatorn och stänger tråden.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

TMR|Team Moisty Racing
12 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Tokken skrev:

tack för tipset. (varför kommer dom stänga den?)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
29 november 2011
flashit skrev:
Tokken skrev:

Dålig rubrik leder till låsning av tråd.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

TMR|Team Moisty Racing
12 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
Tokken skrev:
flashit skrev:
Tokken skrev:

Dålig rubrik leder till låsning av tråd.

okej tack iaf smile

181 Inlägg
29 november 2011
Finns väl inte högtalare i dörrar fram eller? Kanske har annat ljudsystem än vad jag haft i mina 2.. Iaf de högtalare där bak så får du ta av hela sidan. Och de som sitter sidan om hatthyllan är ju tillgängliga underifrån. Diskanter är väl de där bak. I instrumentpanelen är där lite trångt, men finns ju bitsatser med vinkelverktyg. Där går att få i 4" iaf. Men inte för biffiga. Eller det går också, kan vara mer jobb. Längesen jag pilla där men tror där går liksom kanaler så högtalare tar i också om de är för stora.

// Kenta

TMR|Team Moisty Racing
12 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
DJchaoz skrev:
Finns väl inte högtalare i dörrar fram eller? Kanske har annat ljudsystem än vad jag haft i mina 2.. Iaf de högtalare där bak så får du ta av hela sidan. Och de som sitter sidan om hatthyllan är ju tillgängliga underifrån. Diskanter är väl de där bak. I instrumentpanelen är där lite trångt, men finns ju bitsatser med vinkelverktyg. Där går att få i 4" iaf. Men inte för biffiga. Eller det går också, kan vara mer jobb. Längesen jag pilla där men tror där går liksom kanaler så högtalare tar i också om de är för stora.

// Kenta

Nu när du säger det så sitter det juh faktiskt inga i dörrarna my bad hmm hehe men tack iallafall för tipset och hur det sitter..

// Tony

Sök