Nåt av knarrstagen eller en fjädersätes bussning skulle jag tro, vilken sida gäller det och hur låter det? Skulle kunna vara det hydraliska motorfästet på vänstersidan (sett framifrån). Mvh John
Nåt av knarrstagen eller en fjädersätes bussning skulle jag tro, vilken sida gäller det och hur låter det? Skulle kunna vara det hydraliska motorfästet på vänstersidan (sett framifrån). Mvh John
Förarsidan. och de är nästan så de slår lite typ... som att nåt sitter löst typ. har känt på bromsoket och lite skit men de sitter fast...
Förarsidan. och de är nästan så de slår lite typ... som att nåt sitter löst typ. har känt på bromsoket och lite skit men de sitter fast...
Krängningshämmare, eller topplagringen i fjäderbenet... Hörs det när du kör i gupp och/eller står stilla och svänger? Hörs de bara vid körning på gropigt väglag brukar de va krängningshämmare, har hänt att länkarmsbussningarna ger upp också...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Då tror jag på krängningshämmarstaget på den sidan. Dom kostar inte särskilt mycket 250kr cirkus (brukar även kallas knarrstag då de knarrar, slår, skramlar etc.)
Länkarmen bytes förra vintern så då är de väl krängningshämmaren då De låter hela tiden man kör ska ja väl tillägga, förutom när man bromsar eller gasar... fortfarande krängningshämmaren eller fjäderbussningen?