2526
Sök

Köpa däck + fälg via nätet, vilket företag är bäst?

killercow
4 december 2011
Trådstartare
Behöver tips på vilket företag som är bäst när det gäller att köpa däck och fälg via nätet.

Och med bäst menar jag pris, leverans, minst strul och kontakt med företaget om nått skulle vara fel.

Endast intresserad av svenska företag. Som skickar antingen hem eller till ett nära utlämningsställe?

smile

1 798 Inlägg
4 december 2011
http://www.molway.com

Anlitat dessa vid tre tillfällen, snabb leverans till dörr (fraktfritt) och vänliga och hjälpsamma vid kontakt via mail och telefon.

1 863 Inlägg
4 december 2011
Gummihuset, har handlat av dom 5 gånger och aldrig varit några problem. Får hem däcken till dörren och är varan slut så ringer dom och meddelar detta. Fick den gången bättre däck till samma pris.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

KHRacing
4 december 2011
Trådstartare
Molway i Landskrona

2 337 Inlägg
4 december 2011
Teletyre.se (Halmstad) har funkat bra för mig, med bra priser. Bythjul.com också!

KHRacing
5 december 2011
Trådstartare
Oceanmist skrev:
Afl.se smile

Visste inte att AFL hade kompletta hjul ?

Emelie Hallberg
829 Inlägg
5 december 2011
KHRacing skrev:
Oceanmist skrev:
Afl.se smile

Du kan väl köpa däck/fälg där? smile pålagda och klara? gjorde de åt mig iallafall.

KHRacing
5 december 2011
Trådstartare
Oceanmist skrev:
KHRacing skrev:
Oceanmist skrev:
Afl.se smile

Du kan väl köpa däck/fälg där? smile pålagda och klara? gjorde de åt mig iallafall.

Precis det jag skrev :-) Jag visste ej att de hade däck.

Lowlife
809 Inlägg
5 december 2011
Molway ! grymt bra service fraktfritt och leverans till dörren!

lyckades knäcka deras rabatt system av någon konstig anledning så fick två rabatter ^^

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

1 624 Inlägg
7 december 2011
Sarge skrev:
Teletyre.se (Halmstad) har funkat bra för mig, med bra priser. Bythjul.com också!

Tog mig en månad att få hem mina hjul från dem, så enligt mig har de ingen bra service....

424 Inlägg
7 december 2011
Har handlat alla mina på nordendack.se pga priset

2 337 Inlägg
8 december 2011
careau skrev:
Sarge skrev:

Tog mig en månad att få hem mina hjul från dem, så enligt mig har de ingen bra service....

Det har tagit under en vecka varje gång jag har beställt, från båda företagen.

Sök