Får ursäkta för dålig update det menas inte med att jag inte gör något åt bilen utan snarare tvärt om! slänger upp ordentligt med bilder imorgon!! hoppas på fler kommentarer!
Nu ska det bara snyggas till i motorrummet, blästra, slipa och lacka detaljer. så fort allt småpill som dra om kablar osv är klart ska jag riva lite motor!
Vore kul med lite kommentarer, behövs lite motivation nu när det är en del el som ska ordnas...
Får ursäkta för att jag är dålig på uppdatera men ser inget speciellt intresse med att ladda upp eftersom ingen verkar vara speciellt intresserad. kommer iallafall lite bilder, har inte tagit kort på allt jag gjort av orsak redan nämnd men ska fokusera mer på att kanske kunna locka in fler intressenter
har hänt en hel del med bilen men har varit dålig på ta bilder..
börjat provmontera kompressorn för att se så allt fungerar med fästet, dök upp ett problem och det var att jag inte kan dra upp oljestickan då fästet blockerar... ska modifiera fästet lite.
håller även på bygga på den nya mittkonsolen, slänger upp bilder så fort jag knäpper några