2663
Sök

När kommer snön till Stockholm?

75 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
När tror ni att snön kommer till Stockholm?
Då snackar jag om riktig snö och inte några snöflingor som bara smälter bort efter någon timme.

Rallyförare
1 075 Inlägg
10 december 2011
4:e februari, enligt mina beräkningar... Men jag kan ju ha fel smile
ferr skrev:
När tror ni att snön kommer till Stockholm?
Då snackar jag om riktig snö och inte några snöflingor som bara smälter bort efter någon timme.

5 198 Inlägg
10 december 2011
Finns det nån spåman/kvinna här ?

731 Inlägg
10 december 2011
Enligt smhi 10 dyngs prognos kommer den inte inom 10 dygn i alla fall..

Jag har bild på min golf från förra året när den står under ett snötäcke den 22 OKTOBER

Varför har jag evo om det inte kommer snö?

283 Inlägg
10 december 2011
Skönt snön försvann big_smile

1 722 Inlägg
10 december 2011
kommer snön i söder ?? wink

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Gammal och grinig
362 Inlägg
10 december 2011
Snön kommer ska ni se, vips så sitter ni där utan ett enda fungerande tåg, bussar som inte går, en jäkla massa bilar i diket och allmänt kaos. Så här är det väll varje år vad jag kan minnas? Alla verkar ständigt optimistiska om att det här året är det året då hösten bara blir till vår.

731 Inlägg
10 december 2011
Mattman skrev:
Snön kommer ska ni se, vips så sitter ni där utan ett enda fungerande tåg, bussar som inte går, en jäkla massa bilar i diket och allmänt kaos. Så här är det väll varje år vad jag kan minnas? Alla verkar ständigt optimistiska om att det här året är det året då hösten bara blir till vår.

Jag vill i alla fall ha extremt snökaos och brutalt kallt!

Muttley
10 december 2011
Skönt snön kan stanna i sthlm så vi slipper den här nere smile.

6 632 Inlägg
10 december 2011
hardrox skrev:
Mattman skrev:

Second that.

De/Dem

75 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
hardrox skrev:
Mattman skrev:

PRECIS så vill jag också ha det. Det ska vara snöstorm ute och knapp gå köra med bilen big_smile
Menmen... den är jäkligt seg på komma sad

1 482 Inlägg
12 december 2011
Förhoppningsvis ingen snö alls. Finns ju fan inget positivt med vintern, ännu mindre snö..

BLT Service
Theracords Music Label

Forummoderator
26 351 Inlägg
12 december 2011
Mattman skrev:

Så blir det vartenda år söderöver, och alltid sitter dem i diket med en förvånad uppsyn..
Som att det blir vintertid, men själva vintern alltid kommer som en överraskning..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Pim_Pim
13 december 2011
Det kommer den 29e dec i stockholm,snön kommer att färga gatorna vita och snösvängens fossildrivna fordon kommer att göra den svart. Rödblocken kommer att eka mellan byggnaderna och hundratals Volvosar kommer äntligen få somna in.
Senast redigerat av Pim_Pim (13 december 2011)

Gammal och grinig
362 Inlägg
13 december 2011
Pim_Pim skrev:
Det kommer den 29e dec i stockholm,snön kommer att färga gatorna vita och snösvängens fossildrivna fordon kommer att göra den svart. Rödblocken kommer att eka mellan byggnaderna och hundratals Volvosar kommer äntligen få somna in.

Man brukar säga trial by fire, med volvo så är det trial by snow.. Det är ett perfekt sätt att hålla enbart dom friska exemplaren sommardugliga

Sök