Läste förut att många vill bygga baslåda i skoda pickup, jag byggde en bra låda i min skoda för 3st 10tums basar och det var så jävla brutalt ljud i bilen så man inte kunde sitta i den, och passformen blev 100% många har kommit fram och undra hur FAN ja kunde få sånt sjukt bra ljud i en så liten bil och endel såg inte ens lådan, så nu vill ja se fler pickuper komma dunkandes och vill se bilder på andras byggen hur dem blev. Så skriv om ni är intresserade så lägger jag gärna upp en liten ritning som ja kan klistra ihop i paint med måtten. Lådan är även tänkt för 5st basar för den som vill lyxa till det lite tyvärr så har jag inte kvar just min låda i måtten som byggdes i skodan då ja kortat den lite för den ska passa i golfen så man inte har skuffen full med massa basar som många har
Har måtten till både golf 4 så de finns plats kvar i skuffen (kan ta bild på den) och mått till skoda så man får plats att sitta och köra. Även hur jag gjorde med slutsteget och extra batteri om man nu vill ha de
Inte för att verka dryg, men bara för att du hade en låda som passade 100% i din bil, till DINA basar, så betyder ju inte det att det funkar till någon annan som har andra basar. Det är ju basarna som bestämmer lådvolymen.
jo ja vet men menade på att förut när ja själv letade efter lådbygge till min bil så fanns de typ inte och många letade, och nu har ja fått en byggd och den funka bra och sen slängde ja bara i basar ja ahde låg och vill man mäta volym och sånt så finns plats till de har bara bra mått och ställen man kan montera. Typ som en bra grund om man vill bygga ljud sen kan man ändra själv efter sin egen smak och ideér skiter fullständigt i om folk tycker de är fel mått och allt tänkte mest vara snäll åt dom som bara vill ha bättre ljud i bilen, själva grund måtten och placeringen är hundra de finns yttligare plats för 2-3st till basar så man kan bygga ut volymen för tex 3basar som kräver mer än mina,
släng upp ritningen då kan se om det är nått för min caddy vart är lådan plaserad då???? för det finns ju inte mycket plats bakom stolarna
har placerat lådan fastskruvad i plåten bakom sätet enklast är att borra utifrån flaket eller dra självborrande skruv in i lådan som är upptryckt mot själva kanten som finns under bakrutan om du förstår inte så lätt att förklara utan bild
släng upp ritningen då kan se om det är nått för min caddy vart är lådan plaserad då???? för det finns ju inte mycket plats bakom stolarna
har placerat lådan fastskruvad i plåten bakom sätet enklast är att borra utifrån flaket eller dra självborrande skruv in i lådan som är upptryckt mot själva kanten som finns under bakrutan om du förstår inte så lätt att förklara utan bild
då är det nog inget för mig då jag har ryggstöden ligger mot bakväggen
du har sätet emot plåt kanten som sticker ut under bakrutan under den ska man trycka upp lådan som kan byggas från kant till kant så man får i 5basar om man så vill ;p
du har sätet emot plåt kanten som sticker ut under bakrutan under den ska man trycka upp lådan som kan byggas från kant till kant så man får i 5basar om man så vill ;p
okey fast jag har nått plast fack där för div saker. jag får knappt plats med en reservdunk bakom stolarna
okey fast jag har nått plast fack där för div saker. jag får knappt plats med en reservdunk bakom stolarna
de där plast facket behövs ju inte
jo då vart ska jag då ha 2* spänband 1* hanskar 1* varningstriangel 1* påse med verktyg 1* bogserlina 1* mössa 1* cd väska
jo då vart ska jag då ha 2* spänband 1* hanskar 1* varningstriangel 1* påse med verktyg 1* bogserlina 1* mössa 1* cd väska
På flaket och handskar och mössa i handskfacket:lol:
hade det funnits nått bra fack på flaket så hade jag lagt allt där:) får se om man inte kan göra nått av sido facken på flaket så man kan lägga saker där