2641
Sök

Tankar och funderingar kring ny bil 2012

738 Inlägg
17 december 2011
Triple_X skrev:
Nu så jäklar, på söndag blir det av till E.S.C för att provköra bla evo big_smile

klart du ska ha evo wink

731 Inlägg
17 december 2011
Jag kan tillägga här att evo inte alls är så dyr som folk säger i försäkring. Min går på 460kr i månaden med helförsäkring + tillägg.

Mvh

345 Inlägg
17 december 2011
hardrox skrev:
Jag kan tillägga här att evo inte alls är så dyr som folk säger i försäkring. Min går på 460kr i månaden med helförsäkring + tillägg.

Mvh

Och du är 105år gammal? tongue min polares evo går på 3100kr och då har han haft körkort i 4år och är betydligt äldre än 18-19

Supra Club Sweden

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
18 december 2011
RoberthR skrev:
hardrox skrev:

Mvh

Och du är 105år gammal? tongue min polares evo går på 3100kr och då har han haft körkort i 4år och är betydligt äldre än 18-19

3100kr i månaden ?!?! i försäkring ?!?

287 Inlägg
18 december 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
RoberthR skrev:
hardrox skrev:

Mvh

3100kr i månaden ?!?! i försäkring ?!?

Beror mkt på vart man bor, om det är i nån storstad så blir det ju självfallet dyrare än i ett litet samhälle, så det där är inviduellt beronde på vart man bor, ålder och vilket försäkringsbolag såklart. Men det är nog utan tvekan dyrt ändå tongue

731 Inlägg
18 december 2011
Jag bor i stockholm, if är försäkringsbolaget.

287 Inlägg
20 december 2011
Trådstartare
bara en tabke om vi säger jag har X mkt sparat och det är omkring vad jag vill lägga i kontantinsats, för att ha råd med bilen jag vill ha( då menar jag verkligen bilen man klickar på direkt och älskar varenda detalj osv smile ) men iaf gör man detta kmr man för tillfället inte ha så mkt pengar kvar då typ allt går åt så man bara har ett par tusen kvar, det positiva att man får lön strax efter inköpet dock. Vill veta vad ni tycker kanske låter lite luddigt tongue men i runda slängar så lägger man nästan allt man har sparat dock hadde man tänkt spara längre men man har å andra sidan hittat bilen man vill ha/ the one= inte så mkt pengar kvar efter inköpet men man har bilen + att lönen faller in starx efter inköpet...

738 Inlägg
20 december 2011
Triple_X skrev:
bara en tabke om vi säger jag har X mkt sparat och det är omkring vad jag vill lägga i kontantinsats, för att ha råd med bilen jag vill ha( då menar jag verkligen bilen man klickar på direkt och älskar varenda detalj osv smile ) men iaf gör man detta kmr man för tillfället inte ha så mkt pengar kvar då typ allt går åt så man bara har ett par tusen kvar, det positiva att man får lön strax efter inköpet dock. Vill veta vad ni tycker kanske låter lite luddigt tongue men i runda slängar så lägger man nästan allt man har sparat dock hadde man tänkt spara längre men man har å andra sidan hittat bilen man vill ha/ the one= inte så mkt pengar kvar efter inköpet men man har bilen + att lönen faller in starx efter inköpet...

Tänk på att du ska ha råd att laga bilen med ifall den går sönder wink

287 Inlägg
21 december 2011
Trådstartare
Stofer skrev:
Triple_X skrev:

Tänk på att du ska ha råd att laga bilen med ifall den går sönder wink

jo har också tänkt på det, men själva inköpet blir väldigt bra timeing till löningen så då hår man lite cash iaf, bilen ja tänker på är en evo 8 smile , bestämmt mig nu efter att ha provkört en sån i helgen, jäklar alltså vilken bil till att gå ^^ , länge vart en av favorit bilarna och just den ja provkörde var verkligen exakt som ja ville ha den, aldrig fallit för en bil som för den tongue

738 Inlägg
21 december 2011
Då är de bara att handla tongue

287 Inlägg
23 december 2011
Trådstartare
bestämt mig för att om det blir ny bil nästa år blir det en evo 8 big_smile

738 Inlägg
26 december 2011
Triple_X skrev:
bestämt mig för att om det blir ny bil nästa år blir det en evo 8 big_smile

bilder? smile