Jag kör med en prosport performance laddtrycks mätarare i min bil riktigt snygg och har funkat utan problem hitills De har även mätare för oljetemp/tryck med .
Jag köpte en uppsättning 52mm mätare till min, men kändes alldeles för småa för att hålla koll på vid färd. Så jag köpte 60mm stället och tycker att dom känns mkt enklare att läsa av
Ska du köpa billiga budget mätare till din supra?Tycker du inte toyotan din förtjänar mer kärlek? Kör på stri mätare sjuk bra kvalite för bra pengar jämfört med tex defi.
Ska du köpa billiga budget mätare till din supra?Tycker du inte toyotan din förtjänar mer kärlek? Kör på stri mätare sjuk bra kvalite för bra pengar jämfört med tex defi.
Menar du till mig? Jag köpte GReddy mätare till allt
Edit: Äh missade att jag inte ens skrev att jag köpte defi i 52mm, så det var nog inte till mig ändå
Så du menar att stri mätare för 2000 gör ett bättre jobb än en swoosh som kostaar 850? är de sån skillnad?
har tyvärr noll koll, men diffar det på typ 0,001 bar så gör de mej inget iaf
Så du menar att stri mätare för 2000 gör ett bättre jobb än en swoosh som kostaar 850? är de sån skillnad?
Japp vet ett par st som hafft missvissande mätare.På laddtryck vill man ju inte att de tex visar fel på typ 0,3 bar eller avgas temp som visar fel på 10 tal grader.Men inte hör nått om stri mätarna därför jag kör på lite dyrare mätare.finns ju lite billigare serie stri mätare o samma där inte hört ett ljud om att dom felar.
Japp vet ett par st som hafft missvissande mätare.På laddtryck vill man ju inte att de tex visar fel på typ 0,3 bar eller avgas temp som visar fel på 10 tal grader.Men inte hör nått om stri mätarna därför jag kör på lite dyrare mätare.finns ju lite billigare serie stri mätare o samma där inte hört ett ljud om att dom felar.
Okej, de e sant. Men det är ju faktiskt inga biltema mätare för 100kr "som även dom verka funka bra enligt endel" Swoosh mätarna kostar ju faktiskt eller är nedsatta till 750-850kr, så de borde väl vara helt okay mätare eller?, Eller har stri mätare i den prisklassen, 60mm
Autometer gör schyssta mätare, Även AEMs serie av mätare är schyssta! sen är de ju de vanliga japanska märkena som Greddy, blitz å HKS klockrena som alltid