2898
Sök

Sony Ericsson W810i

67 Inlägg
8 februari 2007
Trådstartare
Hej Nu är det dags att köpa ny telefon och jag sneglar på en w810i. Är den bra någon som har fått fel på den? Kan ni rekommerndera den? En annan frågs , ska man oroa sig över den hära sars strålningen. Mvh jesseboy.

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
8 februari 2007
Jag har en sådan, den bästa mobil jag ägt hittils, har haft en himla otur med alla mina andra!! sen så har den ingen joystick vilket nog är Ericssons vanligaste fel!!!
Jag tror inte du skulle ångra dig iallafall!
Lycka till!!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

268 Inlägg
8 februari 2007
Har också en W810i, har nog aldrig varit så nöjd med en mobil som ja är med denna, helt kanon måste jag säga.. ;o).. sen de med strålningen har ja inte tänkt på tongue.. spelar inte mig så stor roll. använder bluetooth headsett med så får väl sig en dos av de med tongue.. men va fan. man lever bara en gång ;o)..

dARKiE
5 031 Inlägg
8 februari 2007
Har också denna..  den har varit på ända sen jag skaffa den och det var precis när den kom ut, inget strul alls.  väldigt bra telefon, dock är man en prylbög och letar en ny rolig telefon för tillfället och sneglar mot LG´s nya chocalate som kmr snart i affärerna smile Men som sagt w810i är verkligen bra, du kommer inte ångra dej..

Edit. Kan tilläga att jag även tappat denna otaliga ggr i golvet och den funkar än! smile har även lyckats backa över den i snö ( låg på taket körde fram, min polare sa backa igen glömde en sak hemma hos dej, sen kom han ut och såg att min telefon låg framför backdäcket, ) så den tål lite också ^^
Senast redigerat av Darkie (8 februari 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Min fina Opel Kadett GSI Cabriolet från- 1991
10 Inlägg
8 februari 2007
det är kvallitet men jag hade otur med min men fick en ny och den har alldrig funkat bättre denna telefon rekomenderar jag skarp och försök att få ett 512 mb kort till om det inte medföljer får plats med ca 200 låtar då mvh tobias

67 Inlägg
9 februari 2007
Trådstartare
okej. tack för tipsen. det blir en sån nu. Vad fick ni med när ni köpte telefonen?

562 Inlägg
9 februari 2007
venne asså... om det är joistick/meny spak så tveka lite alla mina ericsson med spak har pajjat innom några månader (samlas skit mellan).

den bästa mobilen jag har haft är iaf samsung hållet fan i 3 år nu och då har jag tappat den fan i 50 km/h med moppe när man va i den åldern...

men Ericsson är ju fräshare å mer funktioner...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Knegare
718 Inlägg
9 februari 2007
Köp den, du lär inte ångra dig!

William 2009-02-20

425 Inlägg
9 februari 2007
jesseboy skrev:
okej. tack för tipsen. det blir en sån nu. Vad fick ni med när ni köpte telefonen?

Jag fick med mej strandhögtalare, 512mb, minneskort och hörlurar

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

268 Inlägg
9 februari 2007
Köp den, bästa telefon jag nånsin haft, och den håller för allt, råkade spilla ut en öl över den, den syntes inte ens i skumbadet men överlevde gjorde den och fungerar fortfarande felfritt! smile
Fick med sladd till datorn, sladd att koppla den direkt till stereon, hörlurar och 512mb minne!
som Murvald skrev: du lär inte ångra dig!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Sök