sen har vi lite högtalare också. har tänkt att ha alla veldigt synliga då mitt bygge är till för att vara snygg och spela bra, derför har jag självklart valt samma märke på alla högtalare. men basen är utbytbar.
kom gärna med andra förslag i samma prisklass om detta skulle vara skit men budgeten är lite klen då jag har väldigt stora utgifter på resten av bilen också.
stegen har jag ingen invändning om, mycket prisvärda.
dock.. varför ska du blanda så mycket element? kör på 6,5 och 5,25 och skit i 6x9orna och lägg dom pengarna på t.ex. bättre framsystem
engående phoenix så har jag varken testat eller hört (vad jag vet) något av deras grejer så kan inte utala mig om dem. men är du ute efter bra ljudkvalite så skulle jag köra på Dls.
PG är ett anrikt märke, dock vet jag inte hur de är idag med nya ägare. Reaktionerna i USA verkar iaf vara väldigt positiva då det verkar som arr arvet hålls vid liv och produkterna verkligen ÄR PG och inget kinaplagiat (som andra märken blivit).....eller ja det är uppfattningen jag fått då jag läst om det "nya" PG....
PG är ett anrikt märke, dock vet jag inte hur de är idag med nya ägare. Reaktionerna i USA verkar iaf vara väldigt positiva då det verkar som arr arvet hålls vid liv och produkterna verkligen ÄR PG och inget kinaplagiat (som andra märken blivit).....eller ja det är uppfattningen jag fått då jag läst om det "nya" PG....
Tycker du ska köra KICKERS L7or, med kickers steg.
tycker du det är en välljudbas?
Ja det tycker jag, slog ut mina bakrutor med två st L7or.
Ja eller hur?!.. Skön korvkioskraggarhistoria.. För övrigt tycker jag B2 audio har ett par trevliga alternativ, välljud och ös i en sjysst kombination.. Dock kanske denna PG bas ts länkar till låter minst lika bra, men de är inget jag har någon erfarenhet av...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance