Hejsan!
Tänkte starta en tråd om hur jag ska bygga i min audi 80 avant -95.
Det blir ett budgetbygge då jag endast är student och har detta som mitt projektarbete! (Går fordonsgymnasiet i bollnäs).
Det jag startade med var 2st gamla alpine 10" och nått steg på 800W. Men suget efter värre grejer blev bara större!
Då började jag spåna på ideér om hur man kunde bygga, så då blev planera att bygga en egen låda som passar finfint i bagaget, göra hål ner till reserhjulslådan och lägga plexiglas där och bygga en ställning som håller upp steget där under. Försöka mig på att klä om hela bagaget i samma tyg. Bygga om dörrsidorna fram och sätta dit 6.5 eller eventuellt 6.9. Vet inte riktigt vad som är bäst.
Tänkte börja beställa lite grejer som jag skulle ha, och då blev det ett MDS Torque T5 Steg, tänkte försöka koppla in det till mina basar, men det lät bara skit. Åkte ner på ljudbutiken idag och köpte mig 2st MDS FR12W basar, och en låda till det som jag ska ha tills det börjar bli lite varmare ute. När jag kopplade in allt var mina kablar för smala så steget slog ifrån. Åkte och köpte min polares gamla kablar han hade när han vann SM. Så hoppas på att dom ska duga. När jag kom hem såg jag att det inte var någon säkring på den, så blir att fixa en ny säkring. Men jag är osäker på vilken storlek jag ska ha på säkringen? Någon som kan föreslå någon?
Slänger upp lite bilder imorgon då jag inte orkar koppla in kameran nu.
Hoppas någon kanske blir intresserad av att läsa!
Lämna gärna lite tips och kritik! Då jag är nybörjare på detta så lär de behövas