3271
Sök

Frakt frågor?

385 Inlägg
4 februari 2012
Trådstartare
hej!

ska skicka lite varor som ska säljas och då undrar jag vilket som är bäst smidigast och speciellt billigaste sättet att skicka på ? smile

Mvh!

börn i varje hörn är fett rätt;)

Meldem
4 137 Inlägg
4 februari 2012
smekallracing skrev:
hej!

ska skicka lite varor som ska säljas och då undrar jag vilket som är bäst smidigast och speciellt billigaste sättet att skicka på ? smile

Mvh!

Hur menar du nu ? tongue
Om du ska skicka med Posten eller Schenker osv?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 februari 2012
Bästa fraktsätt beror ju ganska stort på vad som ska skickas...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

59 Inlägg
4 februari 2012
däck osv skickar jag alltid på bussgods, snabbt och smidigt till en bra peng

385 Inlägg
4 februari 2012
Trådstartare
japp jag är helt ny på det så vet inte med vad eller vem jag ska skicka smile jag ska skicka varor långt och som inte är av större eller tyngre slag tongue TEBOC_RAZOR hur menar du nu? du kan ju passa på att förklara dig med för som frågan var så har jag ju ingen aning!!!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 februari 2012
smekallracing skrev:
japp jag är helt ny på det så vet inte med vad eller vem jag ska skicka smile jag ska skicka varor långt och som inte är av större eller tyngre slag tongue TEBOC_RAZOR hur menar du nu? du kan ju passa på att förklara dig med för som frågan var så har jag ju ingen aning!!!

Ska jag förklara mig när jag ber dig att förklara dig ??

Ifall det inte gick fram så efterfrågade jag helt enkelt vad det är du har tänkt skicka....

Är det mycket smågrejor så är det ju brev tex, är det större småsaker eller vad man ska säga så passar både postens och DHLs gröna påsar/gula lådor bra.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

385 Inlägg
4 februari 2012
Trådstartare
nja inte så smått det är styling till bil typ extraktor topp kjolpacket osv alltså inte så smått för brev då hade jag självklart tagit posten men var stressad bär jag skrev forumet så förklarade mig inte så bra... sen kan jag tillägga att jag ska skicka långt tex från småland till kalix smile  så då är väl posten rätt dyr? och bussgods går väl inte men tåg? och hur går man till väga fall man ska skicka med tåg? 
TBOC_Razor skrev:
smekallracing skrev:

Ska jag förklara mig när jag ber dig att förklara dig ??

Ifall det inte gick fram så efterfrågade jag helt enkelt vad det är du har tänkt skicka....

Är det mycket smågrejor så är det ju brev tex, är det större småsaker eller vad man ska säga så passar både postens och DHLs gröna påsar/gula lådor bra.

Sök