3657
Sök

Arbetslös skollös

231 Inlägg
7 oktober 2005
Enda nackdelan är ju att du inte får några meriter då.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 oktober 2005
Trådstartare
Feffy skrev:
Enda nackdelan är ju att du inte får några meriter då.

jaja nu ska jag iaf på möte HA DE BRA smile

Bmw osv..

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
7 oktober 2005
UseDubbelTurbo skrev:
tråkig inställning alla har här inne men om do skulle kolla upp mig skulle dom inte hitta nått för jag är straffri + städjobb kan du anonsera själv om utan att gå genom ett företag fult lagligt så länge du deklarerar för pengarna

Mhh tvivlar på det. För att du ska betala arbetsgivaravgift mm. Sen så måste du vara försäkrad under arbetet och du får inga jobb utan F-skattsedel. Så du måste nog starta ett företag.
Senast redigerat av Markus_C (7 oktober 2005)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 oktober 2005
Trådstartare
Markus_C skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
tråkig inställning alla har här inne men om do skulle kolla upp mig skulle dom inte hitta nått för jag är straffri + städjobb kan du anonsera själv om utan att gå genom ett företag fult lagligt så länge du deklarerar för pengarna

Mhh tvivlar på det. För att du ska betala arbetsgivaravgift mm. Sen så måste du vara försäkrad under arbetet och du får inga jobb utan F-skattsedel. Så du måste nog starta ett företag.

känner folk som satt ut anonos i gula tiding "städ hjälp kvälls tid" för ett par år sen och det var stora företag som ringde dem o dom fick bra med extra pengar när dom höll på med det på kbällen och det var enbart privat inge företag inblandat förutan dom som ville ha hjälpen förståss

Bmw osv..

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
7 oktober 2005
UseDubbelTurbo skrev:
Markus_C skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

känner folk som satt ut anonos i gula tiding "städ hjälp kvälls tid" för ett par år sen och det var stora företag som ringde dem o dom fick bra med extra pengar när dom höll på med det på kbällen och det var enbart privat inge företag inblandat förutan dom som ville ha hjälpen förståss

Jo men antagligen så anställde då företaget dem. Om de nu inte gjorde det svart.

Sök