Har en 16v motor som ja vill trimma som fan, priset på bygget är inte så intressant men helst så billigt som möjligt. Har ms1 v3 ligger och tänkte handla hem msd åxå.
(JA JAG HAR KOLLA ANDRA TRÅDAR MEN CA 9,5 AV 10 SIDOR ÄR BARA FOLK SOM SKA VARA BÄTTRE ÄN ANDRA OCH BYTA SAMTALSÄMNEN, SÅ HÄR VILL JAG BARA HA SVAR OM 16V OCH ALLA SVAR ÄR BRA, EXPERTER BAKOM SIN SKÄRM KAN BYTA TRÅD, MAN LÄR SIG AV ATT SE LYSSNA OCH HÖRA INTE GISSA)
Nu till frågan, VAR köper man grejer och vad behövs.
Vet jag ska ha H-profilare med bättre kolvar. Bättre ventiler och fjädrar, men var finns det att köpa till en hyffsad peng och länka ge tips om alla saker ja behöver för att bygga klart bilen så fort som möjligt, samt länka och allt där man kan köpa grejerna.
Tex spridare, tändning "msn" (hur funkar de och vad behöver man till?) hur går man till väga med blocket för oljeretur? och hur mycket klarar blocket av innan man måste stärka upp de? Hur kopplar man i hop ms och msd? Ge tips och länkar på precis allt, finns de fler forum så länka gärna (men inte dom som består av 93% tjafs om att nån tex stavar fel, säger fel eller vet för lite eller om att den ena är bättre än den andra, för sånt gör att man tappar intresset för både garaget.org och bilar överhuvudtaget)
Nu ska jag bygga en bil som ska gå som fan och bilder och filmer kommer finnas undert hela bygget och allt om jag kommer igång snart