2656
Sök

Vill ha den här basen!! någon som vet vartifrån ?

208 Inlägg
22 september 2005
Trådstartare
Jag har hittat en bas jag vill ha http://www.fetbas.com/prodimg/x2bass1h.jpg utan låda jag jag har en exact en sådan låda liggandes hemma? någon som tror sig har sett vart dom säljer sådan basar?

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

191 Inlägg
22 september 2005
Om du mailar återförsäljaren för dom där lådorna och frågar dig för
ifall du skulle kunna få köpa endast basen så ska du nog se att det är fullt möjligt att få fram.

208 Inlägg
22 september 2005
Trådstartare
tack för idén ska maila genast och höra.

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

Jägermeister
910 Inlägg
22 september 2005

En gång är ingen gång...

208 Inlägg
22 september 2005
Trådstartare
thx

859 Inlägg
22 september 2005
http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1220721527

http://www.fetbas.com/prodimg/x2bass1h.jpg

Ja vad ska man säga? Även MDS ZR12(den lite äldre varianten) är samma bas! Samma Taiwanes som snickrat ihop dem, bara ett annat tryck på dem.

Jag lovar att jag kan hitta en bas för 1700 kr som spelar BÄTTRE än dessa massproducerade DYRA rackare.

*edit. Danmobilitybasen kostade ju en HEL del mindre dessutom, hmm hur går det ihop?

MVH Theo

719 Inlägg
23 september 2005
bmw750 skrev:
danmobility är skit, det finns inget därifrån som är bra tyvärr, utan köp nåt bättre, titta på billjud.nu
dom har bra saker till riktigt bra priser...

Bra priser?! ex, JL audio 12w3v2 4000:- där 2700:- på nardik.com vart e det bra priset?

live free, die young.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
23 september 2005
Du BMW 750. DU verkar inte ha någon som helst kunskap om billjud.
"Danmobility är skit, det finns inget därifrån som är bra tyvärr, utan köp nåt bättre, titta på billjud.nu
dom har bra saker till riktigt bra priser..."

Men om du kollar på Danmobility så har de utökat sitt sortiment, med att sälja Cerwin Vega, Är det skit eller är jag okunnig?

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

208 Inlägg
23 september 2005
Trådstartare
vill inte ha bra tryck eller bas föär det har jag redan.. jag vill ha en snygg bas som bara ska ligga och glänsa.. .P

www.rallyshop.se
551 Inlägg
23 september 2005
Nej danmobility är inga höjdare.

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

494 Inlägg
24 september 2005
de börjar nästan bli lite väl mycket märkes hysteri på detta forumet man kan inte fråga mycket utan att de blir krig om vad som är bra och inte,
säg vad som är prisvärt istället!!!
en 1200 kr mds bas kasnke är prisvärd men akne itne du åker och vinner sasca med. men don efter person!! alla vill inte ha tävlings ljud bara uppgradera lite!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

35 Inlägg
24 september 2005
OK HÄR KOMMER EN PRISVÄRD BAS DET E EN PHOENIX GOLD ZR 12
kostar ca 1400 eller lillebrorn PG R 12 kostar 1000
det var två tips!
http://www.n-core.se/
Senast redigerat av MrScorpio (24 september 2005)

208 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
jaa nu har jag fått en massa svar.. men inget som hjälpt... ist för att tjafsa om vad som är bra eller dåligt kan ni väll svara på min fråga ist tongue visst danmobility har dåliga saker men vad spelar det för roll.. jo du bmw 750 vart hittar jag en sån där "bling Bling" bas? tongue

6 851 Inlägg
6 oktober 2005
exakt den basen du sökte finns bla på www.totalljud.se. fast det med låda. tror inte det går köpa utan?
Kostar där 3250 vilket jag anser väldigt mycke för en sån bas..
Senast redigerat av Tiaz (6 oktober 2005)

6 851 Inlägg
6 oktober 2005
bmw750 skrev:
titta på billjud.nu istället... dom är billigare...finns även en på blocket uppackad...

Billjud.nu säljer väl inte US-Blaster heller?
Senast redigerat av Tiaz (6 oktober 2005)

6 851 Inlägg
6 oktober 2005
bmw750 skrev:
jåså inte?? dom säljer allt... tro mig...

Jag hittar dem inte iaf. sen att de skulle sälja allt, det va nog att ta i.
Man får ju se till vad de har på sin sida, de har mycke..men långt ifrån allt.

4 554 Inlägg
7 oktober 2005
klar man kan köpa en billig bas från nått universalställe då den basa ska ligga å glänsa men tänk på att kvaliten inte är att räkna med.. visst dom spelar kanske bättre än de ni hade innan men ni kanske hinner köpa 2st av de märket för dom inte håller istället för att köpa en av ett kvalitetsnärke.. bara en liten tankeställare..

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
7 oktober 2005
Tjo jag hade dubbla MDS ZR15 i min audi och jag har ladrig i mitt liv varit med om något som spelade så himla... dåligt.. (iaf i den prisklassen). Har bytt "ner" mig nu eller iaf i storlek.. Köpte mig ett par 12 av hemligt märke än.. Ska bli kul å se hur dom spelar. Jag vet iaf att stereon i min vinterbil slår ZR15" med hästlängder. Och den består av 2st gamla 12" basar ifrån pioneer samt ett DLS CAD11. Så mit tipps är att om du ska ha dom basarna för att dom är "snygga" så köp ifrån någon som är billigare typ danmobility eller något.. Det enda basen duger till är att kolla på, så varför slänga ut mer pengar än nödvändigt?

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

859 Inlägg
7 oktober 2005
Pi skrev:
Tjo jag hade dubbla MDS ZR15 i min audi och jag har ladrig i mitt liv varit med om något som spelade så himla... dåligt.. (iaf i den prisklassen). Har bytt "ner" mig nu eller iaf i storlek.. Köpte mig ett par 12 av hemligt märke än.. Ska bli kul å se hur dom spelar. Jag vet iaf att stereon i min vinterbil slår ZR15" med hästlängder. Och den består av 2st gamla 12" basar ifrån pioneer samt ett DLS CAD11. Så mit tipps är att om du ska ha dom basarna för att dom är "snygga" så köp ifrån någon som är billigare typ danmobility eller något.. Det enda basen duger till är att kolla på, så varför slänga ut mer pengar än nödvändigt?

Vi har iof. bilar du och jag som är svåra att "få in basen i bilen". Men med rätt grejjer(låda, steg, batterier, bil mm.) så låter dessa basar inte direkt illa, men jag håller helt klart med om att det finns MYCKET bättre för dom rent ut sagt hutlösa pengarna dom kostar. Och att köpa en bas för att folk skall bli impade, det är ju löjligt!

MVH Theo

Sök