Att försöka överbevisa en mytoman är som att försöka släcka solen, det är ingen ide att ens försöka
bättre att spela med brukar vara lugnast...dom förstår endå inte att man avslöjat dom när man motbevisar dom
Jag har och har haft några bekanta som är mer eller mindre mytomaner, jag brukar oftast rätt uppenbart antyda att de ljuger och då har jag mött två varianter. Den ena blir väldigt nervös och börjar lägga upp en massa försvar och argument som skulle styrka lögnen, då går jag oftast därifrån. Den andra varianten dumpar samtalsämne och börjar ljuga ihop något annat
I mina yngre dar försökte jag argumentera emot dom, men det va lögn i faan.
De e ju fan att man ska ha mytoman jävlar i släkten, då e la inte de häller sant att han sköt en älg på 300m håll springandes!
Det kräver sin man men det är långt ifrån omöjligt. Sett de som skjutit vildsvin i fart på över 200m med enbart aimpoint (ingen förstoring). Så är du en vass skytt så är de absolut inte omöjligt
De e ju fan att man ska ha mytoman jävlar i släkten, då e la inte de häller sant att han sköt en älg på 300m håll springandes!
Det kräver sin man men det är långt ifrån omöjligt. Sett de som skjutit vildsvin i fart på över 200m med enbart aimpoint (ingen förstoring). Så är du en vass skytt så är de absolut inte omöjligt
MVH
Om man tror på tur så är det inte heller så dumt att ha i det läget!
Som alltid när det kommer till däck så är det skillnad på däck och däck, om jag berättar för dig att jag precis beställde nya däck för 4300kr/st är jag då en mytoman bara för att du kan hitta ett kina-däck i samma storlek för 1300? Det som är av stort värde på utslitna däck i stora dimensioner är stommen, kompisen däckade nyligen om en dumper på firman, en kvarts miljon gick det på.
Så jag tror då inte att TS släkting är mytoman, därimot så kanske han lägger på 20-25%... men handen på hjärtat... gör även inte ni det ibland?