3531
Sök

Låsbult till fälg.

93 Inlägg
27 februari 2012
Trådstartare
Vet ej om detta är rätt ställe att skriva på smile Men skulle ta bort hjulen på bilen idag och såg att det sitter en låsbult på varje fälg, har ej fått med "tillbehöret" till den så någon som vet hur man kan få bort dom eller om det finns såna att köpa lösa? Ber om ursäkt om det är fel ställe smile

93 Inlägg
27 februari 2012
Trådstartare
Marcus- skrev:
GolfPowwwer skrev:
Vet ej om detta är rätt ställe att skriva på smile Men skulle ta bort hjulen på bilen idag och såg att det sitter en låsbult på varje fälg, har ej fått med "tillbehöret" till den så någon som vet hur man kan få bort dom eller om det finns såna att köpa lösa? Ber om ursäkt om det är fel ställe smile

Banka/svetsa på en hylsa.

Eller åk till en däckfirma smile

Har ingen tillgång till svets tongue Men ska testa slå dit en hylsa imorgon smile Har däckfirmor såna? Tror inte det finns i den lilla hålan jag bor i -.-

93 Inlägg
27 februari 2012
Trådstartare
Marcus- skrev:
GolfPowwwer skrev:
Marcus- skrev:

Banka/svetsa på en hylsa.

Eller åk till en däckfirma smile

Har ingen tillgång till svets tongue Men ska testa slå dit en hylsa imorgon smile Har däckfirmor såna? Tror inte det finns i den lilla hålan jag bor i -.-

Ja däckfirmor och märkeshandlare brukar ha satser med låsbultar. Men vi brukar alltid banka på en hylsa, funkar utmärkt. Dock får man ju byta bult sen.... Men oftast sätter folk låsbultar på fälgar som inte behöver det.

Okej, ska nog dra till en däckfirma och höra med dom imorgon då! smile Ja fälgarna jag har på är fula dåliga "svenskafälg" fälgar värda 500kr typ så tycker det är helt onödigt att sätta dit dom smile

Sök