Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
nästan lika mkt reklamtråd denna som den låsta. ville ge en liten "hint"
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Varför är inte tråden om Ocean MK18 låst då??
Du tror inte jag sett den tråden innan? Och jag ville veta om någon beställt fälgarna och hur stort intresset är. Om de verklingen kommer bli som OceanMK18
Så ingen som har nått vettigt svar?
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Personligen tycker jag att R fälgarna är uttjatade, alla har dom nu. Jag köpte oxå såna förra sommaren men sålde dom en vecka senare, just pga att alla har såna.
jävligt billiga iaf... och många utföranden det va inte dåligt.... Dessa kommer rulla på mååånga bilar i sommar e jag rädd för... sedan blir dom lika "tjatiga" som 19" versionen..
Då vill jag upplysa dig om låsningen av den länkade tråden är inte pga reklam utan; "På forumet ställer vi frågor eller ger svar, denna tråden finns varken eller."
I denna tråden efterfrågas det om inköp, tankar och idéer om ny trend, vilket är okej…visst ger det reklam men inte medveten reklam efter min bedömning, så den är okej ur den aspekten också.
jävligt billiga iaf... och många utföranden det va inte dåligt.... Dessa kommer rulla på mååånga bilar i sommar e jag rädd för... sedan blir dom lika "tjatiga" som 19" versionen..
ja jag håller med! känns som de blir några stycken iaf
Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!