3444
Sök

Fartkamera, böter?

67 Inlägg
13 oktober 2010
Trådstartare
Hej! jag hade oturen av att bli fottad av en gömd svart skåpbil med fartkamera i.. och jag körde för fort, 65 på en 50 väg. och det var 1 månad sen nu det hände, och har hört att man får böterna nästan direkt efter man har blivit tagen eller upp till 3 veckor.. så kan jag vara säker på att jag inte kommer få böterna nu? och inga gisningar nu.. Tack på förhand.

SKÅNING
1 215 Inlägg
13 oktober 2010
jag fick min lapp i lådan efter 7 veckor alltså nästan 2 månader efter att jag blivit fottad av ett fast monterat kameraskåp

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

7 398 Inlägg
13 oktober 2010
alexm- skrev:
jag fick min lapp i lådan efter 7 veckor alltså nästan 2 månader efter att jag blivit fottad av ett fast monterat kameraskåp

oj det lät ju länge,, hmm

SKÅNING
1 215 Inlägg
13 oktober 2010
granadadr skrev:
alexm- skrev:

oj det lät ju länge,, hmm

ja det tyckte jag också att det var men när man minst anade det så kom det som ett brev på posten, man hinner ju glömma det innan man får det tongue

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

67 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
alexm- skrev:

fan, jag som trodde att jag var säker! sad

7 398 Inlägg
5 mars 2012
då uppar jag denna tråd wink för första gången har jag klantat mig å blivit fotad,, hoppas solskyddet räddade mig vilket jag tyvärr INTE tror, blev fotad i början av januari,, så jag känner mig inte säker förrens i april KANSKE
kan säga att jag satte igång farthållaren lite för tidigt på en 70 sträcka,

Sök