jag har en.. Dock en motorrumsfläkt från biltema köpt för 119:- Men exakt likadan som i annonsen. Detta testade jag redan när jag var 18 och inte förstod bättre. (13år sedan och internet fanns knappt) Idag vet jag att du aldrig kan tillföra motorn någon form av övertryck via den metoden. Finns en sak som fungerar dock och ger något litet hekto överladd och det är lövblåsare Men det finns alltid någon stackare som går på det, och alltid någon skrupel lös människa som säljer skit som folk inte behöver.
diskuterade detta i en annan tråd, det är knappt lönsamt att ha någon slags extern källa(tex elmotor) som pumpar in luft i motorn utan en traditionell turbo
diskuterade detta i en annan tråd, det är knappt lönsamt att ha någon slags extern källa(tex elmotor) som pumpar in luft i motorn utan en traditionell turbo
tjena, nu har det gått 3 1/2 år, tänkte på en sak, en sån dära el turbo kan man sätta på en cross eller annat som är under typ 1000cc borde ju gå efter som dom inte svälger så mycket luft, elller är jag helt ute å cykla?