3696
Sök

Priser på snus??

56 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
Måst bara få reda på vad priserna på snus nu ligger på i sverige??
lite värre för oss som snusar i Finland när domdär jävlarna i EU bestämde att snus skulle förbjudas!! så ja får tag på snus med folk som kör lastbil till sverige men vad kostar snus nu i medeltal så jag vet hur mycket priset på min nästa leveras är smile

873 Inlägg
16 februari 2007
5kr dyrare per dosa för portionsnus
10kr dyrare per dosa för lösnus.

Det är vad de gick ut med i vart fall.
Men sedan har prisökningen varierat lite grann beroende på var man köper det ändå. (en del passade på att höja mer. Någon kompenserade säkert med lägre pris på billighetsnuset i stock tex.)

Skulle kanske bli enklare för någon att ge ett precist svar för just ditt märke om du skriver vilket det är smile

Men 5 kr mer för portion och 10 för lös/dosa är väl en rimlig ökning att tänka sig för att få en humm.

Don't get mad, get even.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 februari 2007
i tranås på lidl ger jag 24 spänn för en dosa kronan portion

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
16 februari 2007
Köpte en stock kronan portion för 2 veckor sedan. 149:- på Willys i Katrineholm.

Allvetande uppfinnare
377 Inlägg
16 februari 2007
18spänn dosan för kronan på lidl i hallstahammar, men finns LD för 110kr stocken i västerås.. annars 32,50kr för skruf stark, det enda som går att snusa;)

Arbete är en mycket viktig sak, därför ser vi till att spara lite till morgondagen.
http://www.youtube.com/watch?v=li4Yfmkurl0 lyssna, egenproducerad låt..

Kettunen
16 februari 2007
Grov snus Kram. 38 i gbg

med lem
1 925 Inlägg
16 februari 2007
28kr för gbg rapé

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Maizer
16 februari 2007
32kr gbg rapé i nyköping

Slav
1 454 Inlägg
16 februari 2007
Har ni rea? var i Nälden för 2 veckor sen, där kostade en General lös 42,50 :'( de e SJUKT!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

saabtok
1 306 Inlägg
16 februari 2007
ja köpte  2  stockar General  på statiol   för 229 kr st  men annars är de  väl en 10 minst de höjt per dosa  i hälsingland .....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

911 Inlägg
17 februari 2007
30-35 för Generalen i sthlm

pic up the phone, wazzzaaa

Svindåre
1 433 Inlägg
17 februari 2007
28 kr för general white i hudik big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Rallytok
165 Inlägg
18 februari 2007
carbon_vr6 skrev:
Måst bara få reda på vad priserna på snus nu ligger på i sverige??
lite värre för oss som snusar i Finland när domdär jävlarna i EU bestämde att snus skulle förbjudas!! så ja får tag på snus med folk som kör lastbil till sverige men vad kostar snus nu i medeltal så jag vet hur mycket priset på min nästa leveras är smile

www.snusbutiken.se kan du köpa snus ifrån...

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93

1 582 Inlägg
19 februari 2007
Hehe klaga inte på snuspriset, hær i Norge ær det sjuka priset på snus tycker jag big_smile 67:- dosa, skulle aldrig tænka mig att køpa en dosa hær, i Sverige så får jag en stock Kronan portion før 149:- och det ær verkligen sjukt billigt big_smile

911 Inlägg
19 februari 2007
Pappi skrev:
Hehe klaga inte på snuspriset, hær i Norge ær det sjuka priset på snus tycker jag big_smile 67:- dosa, skulle aldrig tænka mig att køpa en dosa hær, i Sverige så får jag en stock Kronan portion før 149:- och det ær verkligen sjukt billigt big_smile

Men sen så har norge mkt mer i lön än vad sverige har ^^

pic up the phone, wazzzaaa

Sök