TobLju skrev:
Men efter 210km/h försvinner du.
Tänker aldrig köra i närheten av den hastigheten på allmän väg så jag kommer nog försvinna tidigare än så.
Founder skrev:
Jag känner till en volvo 240 i Trollhättan som du kan försöka racea med tror nog att det är han som visar dig vart skåpet ska stå
Wow, imponerande.
Jag skulle loosa rätt stenhårt mot V8-volvon som är med på Birka Cup också, men hur stor sannolikhet är det att man träffar på något sånt?
Jag talar bara av tidigare erfarenhet, har kört mot massa Volvos (det är typ bara Volvos som försöker rödljusrace'a med mig av nån anledning) och har inte loosat än. Skulle bara tycka det var ballt om nån stack iväg som ett skållat svin, jag älskar snabba bilar, oavsett om dom race'ar mot mig eller nån annan.
Att ha en råtrimmad 240 som din kompis är ballt, det är lite sleeper över det hela, men då ska den vara såpass trimmad att den vinner över det mesta som körs på vägar lagligt. Det är kung.
Förmodar att det är ni som gett mig två tvåor till nu, förlåt att jag förolämpade Volvo eller vad ni (eller vilka det nu va) nu tog så illa upp om. Inte första gången jag får dåliga betyg efter att förolämpat sveriges gubb-bil.