jahaaaa, har fått bort lite annat rat som tagit tid och servat klart lite bilar åt folk så har väl haft några tim till bmw,n också fast man varit lite småless så har de gått bra faktiskt då man haft stor hjälp att fixa lite i garaget i övrigt av vildn. lessnat på att sitta på blöjgaraget och brukar uppdatera på roligare sidor men lite mer mogen nivå men blev en här ändå för de få som följer.
men största som har hänt är väl att jag köpt ett megasquirt sprut av garagepolarn då han ska lägga ner och bygga på sin e34 med m50 iställe så var snabb och säga att jag skulle ha de
.
även lite karossarbete har det blivit, nya taket nästen klar för montering, ska slipas rent och lackas på insidan innan montering då det inte går att komma åt runt kanterna när de väl sitter på bilen.
klart även här, ska lackas runt innerramen också då även den är mest oåtkommlig när man monterat taket.
snart klart även på vänster hjulhus, bara några mindre hål kvar, samt borra hål lika som på andra sidan.
annars i de här garaget kör vi inte med nå fjantig centrumvändning, vi kör på fälgvändning
. funkade skit bra, ska göras ren och sen lackas vita sen göra iordning resten av vagn också nån dag
.
sen så tyckte inte kärringa att de var något riktigt garage utan en riktig almanacka så fick denna xD
kan också säga att jag aldrig någonsin i hela mitt liv ta på mej att fixa toppen på en audi 100 med 5, vilket jävla skitgöra, tycker synd om alla som äger en audi
.
i helgen far jag och hämtar ett till storköp med delar, en 150kvd ladugård med bara 02 delar som ska hämtas, bla en 40% lamelldiff, 5vxl låda, flera 2l motorer, karossdelar, toppar, massor med inredning o andra motordelar, fram o bakvagnar, mahle turbokolvar, emblem, ja you name it, finns massor...