2726
Sök

Angående: BRL Streetmeet, Trollhättan

24 Inlägg
15 mars 2012
Trådstartare
t_mackan skrev:
tjo undrar lite vad som gäller om man ska va med å tävla i ljud vad det är för regler och är det med musik man mäter eller måste man köra med "brus" eller vad det nu heter aldrig tävlat för så hade vart kul tacksam för svar

Tidigare år har vi kört en öppen klass, det kommer vi även göra i år.
man får spela med vad som helst, vi kommer ha en skiva beredd för den som vill låna

24 Inlägg
15 mars 2012
Trådstartare
SkylinePeter skrev:
håller med peegee om att det måste vara avspärrade och markerade områden för utställning respektive ljudtävling. besökare ska inte få in sina bilar bland dom. klarar ni inte lösa detta så kommer nästan alla utställningsbilar stanna hemma

Absolut! kommer vi köra kvällstid kan vi utan problem spärra av ett område för ljud och ett för utställningsbilar.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
435 Inlägg
28 mars 2012
kommer om inget extrem bygge kommer, då jag tycker de e lite fjantigt att ett ett bygge som har byggt om bilen till epatraktor och spelar.. man ska ju bygga så man kan sitta full bil iallafall.
smile

2 924 Inlägg
28 mars 2012
Frostduck skrev:
kommer om inget extrem bygge kommer, då jag tycker de e lite fjantigt att ett ett bygge som har byggt om bilen till epatraktor och spelar.. man ska ju bygga så man kan sitta full bil iallafall.
smile

Förstår inte riktigt vad du menar? roll

Hursomhelst detta lär ju vara ett event för alla, såväl publik som deltagare, utställningsbilar och billjudsbilar i alla former.
För gemene man så är det nog inte svårt att skilja på amatör och proffsnivå istället för att jämföra dom, så förstår inte problemet?

~ Life is short, have FUN! ~

435 Inlägg
28 mars 2012
bygger någon vägg ska ja ha micken i utblåset xD

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
28 mars 2012
Blir de utställning så kommer jag om jag är ledig.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

_945classic_
28 mars 2012
Kommer helt klart, bara dag och tid passar för mig smile Har ju samlat på mig en del ljudgrejjer från BRL nu i 945an:)

43 Inlägg
28 mars 2012
BRL Trollhättan sponsrar ju en trevlig Driftingbil oxå, ska se om vi kan komma förbi med den. smile

18 Inlägg
29 mars 2012
Kommer Ner Och Tittar Och Spelar Lite .

363 Inlägg
29 mars 2012
Kommer nog dyka upp! smile Hade varit kul om man fick ställa ut en av bilarna på utställningen! big_smile

Pfffft
906 Inlägg
29 mars 2012
har scrollat genom lite och det enda datum jag har sett är 12/5, är det då det blir av?? big_smile

Umadbro?

88 Inlägg
31 mars 2012
Inte helt omöjligt att man dyker förbi.

71 Inlägg
31 mars 2012
r_win skrev:
Inte helt omöjligt att man dyker förbi.

Samma här

85 Inlägg
5 april 2012
När?? vilket datum?

Kör En BMW Så Har Du Inte Kört I Onödan...

75 Inlägg
25 april 2012
Jag kommer garanterat om jag inte jobbar, får hoppas att årets poplåda är färdig tills dess också bara.
Beror ju på vilket det datum det blir, fortfarande tänkt den 12:e?

388 Inlägg
26 april 2012
nu börjar det bli dax för ansvariga att uppdatera första inlägget med tider exakt datum och gärna ifall det är en utställning med ev priser för annars tar nog dom flesta utställningsbilar och åker till utställningen i växjö. det går inte komma med info ett par dagar innan utan ni måste lösa sånt i god tid

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

2 924 Inlägg

Sök