2260
Sök

D5252 och M90 låda?

3 292 Inlägg
1 maj 2012
Ja BMW och MB är ju aningen bättre än VAG på det sättet.. större motorer i grund och botten åxå ..

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **

517 Inlägg
2 maj 2012
Danne_1977 skrev:
Ja BMW och MB är ju aningen bättre än VAG på det sättet.. större motorer i grund och botten åxå ..

+Bättre växellådor byggda för bakhjulsdrift och anpassade för hög effekt/vridmoment så redan där slår man två flugor i en smäll smile

m90-lådan är väl inte så mycket att hänga i granen när det ska till att trimmas tyvärr sad

3 292 Inlägg
2 maj 2012
Getrag lådorna är ju mer hållbara och finns ju mer gott om än tex M90 som är svindyr dessutom.

One Man Clan
4 287 Inlägg
2 maj 2012
Ghost_Face skrev:
Danne_1977 skrev:

+Bättre växellådor byggda för bakhjulsdrift och anpassade för hög effekt/vridmoment så redan där slår man två flugor i en smäll smile

m90-lådan är väl inte så mycket att hänga i granen när det ska till att trimmas tyvärr sad

m90 funkar jätte bra ihop me pulver om man växlar som folk.

3 292 Inlägg
2 maj 2012
Xuri skrev:
Ghost_Face skrev:
Danne_1977 skrev:

Jag vet.. men 90% av folket klarar tydligen inte av att växla som folk, jag har i flera andra trådar förespråkat att M90 håller bra om man växlar som folk.... dom som vet vill inte hålla med mig så.. jag har typ gett upp med att förespråka M90 till andra eftersom dom inte kan växla som folk.. det är Ryck & Slit AB..

One Man Clan
4 287 Inlägg
3 maj 2012
Danne_1977 skrev:
Xuri skrev:
Ghost_Face skrev:

Jag vet.. men 90% av folket klarar tydligen inte av att växla som folk, jag har i flera andra trådar förespråkat att M90 håller bra om man växlar som folk.... dom som vet vill inte hålla med mig så.. jag har typ gett upp med att förespråka M90 till andra eftersom dom inte kan växla som folk.. det är Ryck & Slit AB..

jo men dom flesta startade ju sin ryck å slit ab  typ runt årskurs 4-6 och sen sitter vanorna i vettu wink

Sök