2743
Sök

bmw turkbil??

498 Inlägg
28 februari 2007
niclas_swe skrev:
RouziMotorsport skrev:
Vad är det för jäkla skitsnack du skriver???
Att dem fick 100k och bmw bilar av Socialen???
Det är det dummaste jag har läst på den här jävla tråden..
Det är ju rent av sktisnack det du skrev!!
Åk hem till den planet du kom ifrån

Och till er andra som tycker att bmw bilar är turkbilar och att ni ändå inte tycker om bmw, plus att in inte är rasse då.
Ärligt talat lägg ner det skitsnacket för vilken idiot som helst kan känna lukten av er avensjuka som faaaan!
NI är ju så jävla less på att utländska kör bmw bilar. NI ööööönskar att ni också kunde köra bmw bilar eftersom att dem är så mkt bättre än Volvo och Saab i både kvalité och motor, och det vet ni också det är inget jag hittar på!
Om en vit finne kör bmw e han turk eller? Och lär er för guds skull att turkar kallar man dem som kommer ifrån Turkiet. Alla är inte turkar för att dem har svart hårt.
Hur långt i skolan klarade ni er egentligen, till 6:an va?

Bergis att många svenskar hade valt en bmw 328 framför volvo-.

Finns det inget vettigare att snacka om här på offtopic än invandrare vs svenskar?
Eller har hela sveriges idioter samlats på garaget.org isfåall är jag helt ute på fel community.

Turkbil, svennebil, svensonbil, pizzaracer är ord som kommer från omogna fjortisar:
Gå till en svensk återförsäljare om bmw. Säger han då: här har vi en turkbil 530D.

du är så jävla bra i varje tråd. du snackar om att man inte ska dra alla över samma kom osv vad gör du själv då?.
kan ju säga att personligen tycker jag BMW är en pizzaracer. vill inte ha BMW, jag gillar inte BMW. dock har både mor och far BMW och jag gillar fortfarande inte BMW. jag har pengar att köpa en BMW men jag vill inte ha en BMW förstår du? är jag avundsjuk? nä knappast. skulle hellre stoppa dem pengarna på tex en saab eller liknande men nu behöver jag inte det pga jag bor helt klockrent och pluggar. så då kan man lägga dem på hög eller skicka in i folkan.
men det är väl helt oförståligt för alla svenska är ju sååå jävla avundsjuka.

Fan "niclas_swe" han före smile

Men som sagt ännu ett givande inlägg från "RouziMotorsport" tongue

Och NEJ... mitt inlägg var inte givande, men de va ju inte meningen heller!
Senast redigerat av andreas_940 (28 februari 2007)

499 Inlägg
28 februari 2007
niclas_swe skrev:
RouziMotorsport skrev:
Vad är det för jäkla skitsnack du skriver???
Att dem fick 100k och bmw bilar av Socialen???
Det är det dummaste jag har läst på den här jävla tråden..
Det är ju rent av sktisnack det du skrev!!
Åk hem till den planet du kom ifrån

Och till er andra som tycker att bmw bilar är turkbilar och att ni ändå inte tycker om bmw, plus att in inte är rasse då.
Ärligt talat lägg ner det skitsnacket för vilken idiot som helst kan känna lukten av er avensjuka som faaaan!
NI är ju så jävla less på att utländska kör bmw bilar. NI ööööönskar att ni också kunde köra bmw bilar eftersom att dem är så mkt bättre än Volvo och Saab i både kvalité och motor, och det vet ni också det är inget jag hittar på!
Om en vit finne kör bmw e han turk eller? Och lär er för guds skull att turkar kallar man dem som kommer ifrån Turkiet. Alla är inte turkar för att dem har svart hårt.
Hur långt i skolan klarade ni er egentligen, till 6:an va?

Bergis att många svenskar hade valt en bmw 328 framför volvo-.

Finns det inget vettigare att snacka om här på offtopic än invandrare vs svenskar?
Eller har hela sveriges idioter samlats på garaget.org isfåall är jag helt ute på fel community.

Turkbil, svennebil, svensonbil, pizzaracer är ord som kommer från omogna fjortisar:
Gå till en svensk återförsäljare om bmw. Säger han då: här har vi en turkbil 530D.

du är så jävla bra i varje tråd. du snackar om att man inte ska dra alla över samma kom osv vad gör du själv då?.
kan ju säga att personligen tycker jag BMW är en pizzaracer. vill inte ha BMW, jag gillar inte BMW. dock har både mor och far BMW och jag gillar fortfarande inte BMW. jag har pengar att köpa en BMW men jag vill inte ha en BMW förstår du? är jag avundsjuk? nä knappast. skulle hellre stoppa dem pengarna på tex en saab eller liknande men nu behöver jag inte det pga jag bor helt klockrent och pluggar. så då kan man lägga dem på hög eller skicka in i folkan.
men det är väl helt oförståligt för alla svenska är ju sååå jävla avundsjuka.

Bra skrivet.

Alla vill ha BMW, vill man inte ha en BMW så är man avunsjuk på de som har en BMW. Så låter de som säger emot påståendet i rubriken.

Många här förstår inte att alla bilar har olika smeknamn. Jag har en kompis som åker Skyline, jag säger att det är en riskokare, de som kör BMW får höra något annat..

Att BMW får stäpeln "turkbil" beror på att många invandrare åker BMW, självklart är inte alla BMW-ägare invandrare men ibland börjar man tro det. Är jag racist nu?

Lägg ner den här tråden. Den blir som alla trådar på garaget. Alla håller så hårt på det egna märket så ingen tråd leder någonstans. Bättre på 740klubben då tycker alla som jag big_smile big_smile big_smile big_smile

203 Inlägg
28 februari 2007
Vilken konstig tråd, haha.
Visst ser man oftare en "utlänning" i en bmw & merca än i en saab tex.
De kanske tycker bmw är snyggare? De kanske prioterar livet olika, hmm, köpa ny lägenhet lr ny bil..

Att socialen ger invandrare bilar var det dummaste jag har hört.

lundwall
28 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:
hälften av alla som skriver här vet inte vad dom snackar om
turkar köper bilar för att dom gillar bilen men känner några som
kom in till sverige ägde inte ett skit inga pengar eller något
gick till socialen tog 2 veckor dom fick 2 lägenhet dom va 8st i familjen dom FICK 2 st stora lägenheter
tog ca 4 veckor till föräldrarna fick 100k vardera
efter något år så fick dom 2 st helt sprillans nya bmw m3 av soc
dom ville ej ha bmwn men soc sa att dom tyckte att dom bilarna (passade) dom
dom tog imot dom sålde dom och köpte sedan 2 st jeepar istället

Du maste pa fullaste allvar vara riktigt, riktigt inavlad.

Du forstar val att det har inte alls ar sant, nagot av det?

Busdriver
389 Inlägg
28 februari 2007
Team-Adolfsson skrev:
hälften av alla som skriver här vet inte vad dom snackar om
turkar köper bilar för att dom gillar bilen men känner några som
kom in till sverige ägde inte ett skit inga pengar eller något
gick till socialen tog 2 veckor dom fick 2 lägenhet dom va 8st i familjen dom FICK 2 st stora lägenheter
tog ca 4 veckor till föräldrarna fick 100k vardera
efter något år så fick dom 2 st helt sprillans nya bmw m3 av soc
dom ville ej ha bmwn men soc sa att dom tyckte att dom bilarna (passade) dom
dom tog imot dom sålde dom och köpte sedan 2 st jeepar istället

hahaha, du verkar helt klart sakna vitala funktioner i ditt sorterande av sanning/fikton. Hur du ens i 2sekunder kan tro att soc skulle köpa 2st bilar och M3 till på köpet är ju helt otroligt. jag hoppas verkligen att du skrivit inlägget bara för att chockera.

Avstängd
63 Inlägg
28 februari 2007
vad är det ni snackar om.det är bara en liten del av invandrare som kör bmw.och även om de kör bmw så är 90% skrot kvar.de flesta invandrare kör jappsar, saab eller volvo och det är den riktiga sanningen.jävla rövslickare.

193 Inlägg
28 februari 2007
Jag kör BMW, har gjort det i några år nu å jag kommer nog aldrig byta för det har varit de trevligaste bilar jag har kört. om det gör mig till turk fine then. kanske e så att det bara e "turkar" som har smak här i landet va vet jag. äh skit samma det e ju bara bilar. alla gillar olika biler. respektera det och ner värdera inte folk för att dom kör en bil som ni själva inte har råd med.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 februari 2007
Monster_Femma skrev:
vad är det ni snackar om.det är bara en liten del av invandrare som kör bmw.och även om de kör bmw så är 90% skrot kvar.de flesta invandrare kör jappsar, saab eller volvo och det är den riktiga sanningen.jävla rövslickare.

Onej, fel!

Jag ser bmw som turkbil (obs MIN EGEN åsikt). Men vem fan som helst får väl ha en, det är fina bilar men inget som jag vill ha. Jag trivs mycket bättre med Audi/Vw, många här trivs bättre med volvo och saab. Inget mer med det.
Så avslutningsvis: Många kör bmw för att dom gillar bilarna och bilarna ÄR bra, andra kör inte bmw för att dom helt enkelt inte gillar dom. PUNKT

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

68 Inlägg
28 februari 2007
konstigt om bmw skulla va turk bil.. efter som dom flästa svenskar skulle välja en bmw framför en volvo.... fast att volvo är svenskt och gör mkt fina bilar...

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...

Administratör
11 911 Inlägg
28 februari 2007
Låser den här tråden med hänvisning till reglerna och svensk lag.

Ur våra regler;

§1 Sundhet och "netikett"
För att Garaget.org ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök