niclas_swe skrev:RouziMotorsport skrev:Vad är det för jäkla skitsnack du skriver???
Att dem fick 100k och bmw bilar av Socialen???
Det är det dummaste jag har läst på den här jävla tråden..
Det är ju rent av sktisnack det du skrev!!
Åk hem till den planet du kom ifrån
Och till er andra som tycker att bmw bilar är turkbilar och att ni ändå inte tycker om bmw, plus att in inte är rasse då.
Ärligt talat lägg ner det skitsnacket för vilken idiot som helst kan känna lukten av er avensjuka som faaaan!
NI är ju så jävla less på att utländska kör bmw bilar. NI ööööönskar att ni också kunde köra bmw bilar eftersom att dem är så mkt bättre än Volvo och Saab i både kvalité och motor, och det vet ni också det är inget jag hittar på!
Om en vit finne kör bmw e han turk eller? Och lär er för guds skull att turkar kallar man dem som kommer ifrån Turkiet. Alla är inte turkar för att dem har svart hårt.
Hur långt i skolan klarade ni er egentligen, till 6:an va?
Bergis att många svenskar hade valt en bmw 328 framför volvo-.
Finns det inget vettigare att snacka om här på offtopic än invandrare vs svenskar?
Eller har hela sveriges idioter samlats på garaget.org isfåall är jag helt ute på fel community.
Turkbil, svennebil, svensonbil, pizzaracer är ord som kommer från omogna fjortisar:
Gå till en svensk återförsäljare om bmw. Säger han då: här har vi en turkbil 530D.
du är så jävla bra i varje tråd. du snackar om att man inte ska dra alla över samma kom osv vad gör du själv då?.
kan ju säga att personligen tycker jag BMW är en pizzaracer. vill inte ha BMW, jag gillar inte BMW. dock har både mor och far BMW och jag gillar fortfarande inte BMW. jag har pengar att köpa en BMW men jag vill inte ha en BMW förstår du? är jag avundsjuk? nä knappast. skulle hellre stoppa dem pengarna på tex en saab eller liknande men nu behöver jag inte det pga jag bor helt klockrent och pluggar. så då kan man lägga dem på hög eller skicka in i folkan.
men det är väl helt oförståligt för alla svenska är ju sååå jävla avundsjuka.
Fan "niclas_swe" han före
Men som sagt ännu ett givande inlägg från "RouziMotorsport"
Och NEJ... mitt inlägg var inte givande, men de va ju inte meningen heller!
Senast redigerat av andreas_940 (28 februari 2007)
0
0
0
0