3242
Sök

varför sydstatsflaggan för???

1 532 Inlägg
16 maj 2012
epic_mazur skrev:
Emilius skrev:
FireTraXX skrev:

Har jag sagt det eller?
Rent allmänt så är folket tröga som går där.
Socialt missanpassade idioter.

ja precis,
för vad är mer socialt än att komma till en hemsida för bilentusiaster,
och klanka ner på de som utbildar sig till fordonsyrken,
uppenbarligen även utan en jävla aning egentligen. bara ren trångsynthet.
snacka om att skaffa vänner!

kanske ska hålla dig till garageuppfarten.org, för i garaget tycker jag inte du passar.

+1

Åh fan jag är visst dum i huvet som gått fordon nice då vet jag.
Jag är truckförare = bra ibland då nåt pajar o truckmeken inte har tid.
Jag är egen företagare inom entreprenad branchen = jag slipper lämna in min traktor eller grävare när det havererar = jag sparar mer och får mer pengar i "lön" från egna firman.

Fordonsprogrammet har hjälpt mig väldigt mkt och sparat mig väldigt mkt pengar.

Så knip...... om du inte har nått vettigt att säga.

4 146 Inlägg
16 maj 2012
Dirtymike skrev:
epic_mazur skrev:
Emilius skrev:

ja precis,
för vad är mer socialt än att komma till en hemsida för bilentusiaster,
och klanka ner på de som utbildar sig till fordonsyrken,
uppenbarligen även utan en jävla aning egentligen. bara ren trångsynthet.
snacka om att skaffa vänner!

kanske ska hålla dig till garageuppfarten.org, för i garaget tycker jag inte du passar.

+1

Åh fan jag är visst dum i huvet som gått fordon nice då vet jag.
Jag är truckförare = bra ibland då nåt pajar o truckmeken inte har tid.
Jag är egen företagare inom entreprenad branchen = jag slipper lämna in min traktor eller grävare när det havererar = jag sparar mer och får mer pengar i "lön" från egna firman.

Fordonsprogrammet har hjälpt mig väldigt mkt och sparat mig väldigt mkt pengar.

Så knip...... om du inte har nått vettigt att säga.

Det där var nog något av det mest trångsynta jag har hört, visst yrkesprogrammen har ofta låga antagningspoäng vilket resulterar i att många som har det svårt i skolan hamnar där. Det går också många där som verkligen brinner för sitt framtida yrke och verkligen tycker det är jätte roligt att meka med bilar eller köra lastbil.

Själv så utbildar jag mig till ingenjör för tillfället men ibland så undrar man ju om det inte hade varit mer värt att gå fordon istället och köra lastbil och få ut en helt okej lön och slippa plugga i 5 år till och få flera hundra tusen i studielån.

Inget land fungerar utan hantverkare och yrkesmän som lastbilschaufförer, svetsare, bilmek , snickare osv. Skulle vilja se ett som land med bara tjänstemän som inte kan göra en praktisk sak utan bara sitter och räknar hela dagarna. Skulle nog inte fungera särskilt bra...

Totalt okunnig
413 Inlägg
16 maj 2012
Hade jag fått göra om mitt gymnasieval så hade jag valt fordon då det är ett utav dom linjerna(eller program heter det väl nu) som jag hade haft mest nytta av i mitt dagliga liv.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Sök