dbmike skrev:Skulle behöva hjälp med att få en bra låda till mina 2st Hcca 12".Max måtten (yttermått) jag kan ha:Höjd: 48cmBredd:90cmDjup:76cm
Tokken skrev:dbmike skrev:Skulle behöva hjälp med att få en bra låda till mina 2st Hcca 12".Max måtten (yttermått) jag kan ha:Höjd: 48cmBredd:90cmDjup:76cmOM jag räknar på en låda.. kan du montera basar och port uppåt då den här gången?
shidapu skrev:ja happ... du blev inte nöjd med att plocka bort mellan väggen heller ?
Tokken skrev:shidapu skrev:ja happ... du blev inte nöjd med att plocka bort mellan väggen heller ?Inte så konstigt om den låter anus om man plockar bort mellanväggen.. Portavstämningen blir ju helt koko.
Tokken skrev:Låda på 165 liter, basar och port UPPÅT!Port på 553cm2 och 40cm lång avstämd till 40Hz lite drygt.Massor med djupbas levererar den trots en ganska hög avstämning.
dbmike skrev:Tokken skrev:Låda på 165 liter, basar och port UPPÅT!Port på 553cm2 och 40cm lång avstämd till 40Hz lite drygt.Massor med djupbas levererar den trots en ganska hög avstämning.Låter bra:)Vad blir det för ytter mått på lådan?
Tokken skrev:dbmike skrev:Tokken skrev:Låda på 165 liter, basar och port UPPÅT!Port på 553cm2 och 40cm lång avstämd till 40Hz lite drygt.Massor med djupbas levererar den trots en ganska hög avstämning.Låter bra:)Vad blir det för ytter mått på lådan?Kan bygga en låda åt dig men det kostar..
dbmike skrev:Tokken skrev:dbmike skrev:Låter bra:)Vad blir det för ytter mått på lådan?Kan bygga en låda åt dig men det kostar..Snällt vad skulle det kosta?
Tokken skrev:dbmike skrev:Låter bra:)Vad blir det för ytter mått på lådan?Kan bygga en låda åt dig men det kostar..
dbmike skrev:Låter bra:)Vad blir det för ytter mått på lådan?
Tokken skrev:dbmike skrev:Tokken skrev:Kan bygga en låda åt dig men det kostar..Snällt vad skulle det kosta? Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.
dbmike skrev:Tokken skrev:Kan bygga en låda åt dig men det kostar..Snällt vad skulle det kosta?
Tokken skrev:Kan bygga en låda åt dig men det kostar..
dbmike skrev:Tokken skrev:dbmike skrev:Snällt vad skulle det kosta? Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.Va inte alls farligt Landar på runt 2000kr då
Tokken skrev:dbmike skrev:Snällt vad skulle det kosta? Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.
dbmike skrev:Snällt vad skulle det kosta?
Tokken skrev:dbmike skrev:Tokken skrev:Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.Va inte alls farligt Landar på runt 2000kr dåJa något sådant kanske.. 299:- för en MDF-skiva i alla fall.. Sen är det upp till dig vad du vill göra med lådan.
dbmike skrev:Tokken skrev:Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.Va inte alls farligt Landar på runt 2000kr då
Tokken skrev:Material plus en tusenlapp så får du en skräddarsydd låda.