Foliering brukar normalt sett kosta mellan hälften samt 2/3 av en vanlig lackering, kanske det ger dig ett litet hum om vad för typ av pris du kan förvänta dig från de som är duktiga på det.
Foliering brukar normalt sett kosta mellan hälften samt 2/3 av en vanlig lackering, kanske det ger dig ett litet hum om vad för typ av pris du kan förvänta dig från de som är duktiga på det.
Okey. Ja, det kan ju inte vara några större summor. Några tusenlappar räknar jag väl med. Frågan är väl bara vart man ska vända sig.
Räkna c:a 800-1200:- för filmen. Det är inga problem att göra själv med hjälp av någon kompis och värme pistol. Filmen är väldigt lätt arbetad.
Okey. Tack för tipset! Frågan är om man vågar sig på den biten med tanke på de olika skräckexempel man sett där filmen brännt fast i lacken osv. Tror nog att det får bli en firma trots allt. Bättre att betala lite extra och få det bra med garanti än att fixa själv och kanske förstöra taket. Får hålla mig till det jag vet att jag klara av att göra på bilen. Men tack i alla fall!