3458
Sök

Byta minsta bakrutan golf 3, 5 dörrars

550 Inlägg
24 juni 2012
Trådstartare
då jag vaknade och insåg att 2 rutor blivit krossade så ska jag nu byta detta...bilen stog på gården hemma och va under reparation av yta före lack...men nu måste jag byta bakruta och den minsta rutan på dörrarna, nån som bytt den lila och vet tillväga gångs sätt ?? hjälp mig här...lite smått panik nu,

Vw trimmare
2 995 Inlägg
24 juni 2012
har du inte försäkring? garage eller halv?

6år sedan jag bytte en senast men vad jag minns var det inget speciellt med att byta dom annars tar en firma inte många kronor att kasta in en tog 10minuter sist jag hade inbrott i en mk3 hämtade en från skroten för någon hundralapp..

550 Inlägg
24 juni 2012
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
har du inte försäkring? garage eller halv?

6år sedan jag bytte en senast men vad jag minns var det inget speciellt med att byta dom annars tar en firma inte många kronor att kasta in en tog 10minuter sist jag hade inbrott i en mk3 hämtade en från skroten för någon hundralapp..

Den va tyvärr avställd då den förbereds inför lack och inte används... så nej tyvär... även bakrutan är helt trasig.. får köpa en hel lucka, smidigast tror jag smile

21 Inlägg
28 juni 2012
Men fan vad surt.. Att inte folk kan låta andras grejer vara ifred..
Hoppas de som gjort detta åker fast!

550 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
Lofobia skrev:
Men fan vad surt.. Att inte folk kan låta andras grejer vara ifred..
Hoppas de som gjort detta åker fast!

inte än iallafall... verkar som de inte kmr hända heller... Polisanmält och folk håller ögonen öppna efter mistänkt bil smile

Sök