2647
Sök

Byta stereo volvo s60 med telefon, hjälp!

81 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
hej, jag har nyss inköpt en volvo s60 01 med inbyggd telefon, jag skulle vilja byta ut stereon mot min vanliga enkel DIN stereo, någon som vet om det finns någon adapterfront till det så min stereo passar?

tack på förhand!

Gladen Beetle
237 Inlägg
28 juni 2012
www.hcb.nu

Kontakta Fredrik på detta företag. Han fixade en stereo front på min VW Beetle -12 i ett nafs.

Borde inte vara jätte svårt att greja en till din S60 heller tongue

81 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
NickeEriksson skrev:
www.hcb.nu

Kontakta Fredrik på detta företag. Han fixade en stereo front på min VW Beetle -12 i ett nafs.

Borde inte vara jätte svårt att greja en till din S60 heller tongue

tack så mycket! jag har mailat honom nu så får vi se om han har det jag behöver! smile

1 581 Inlägg
28 juni 2012
Finns väl på volvo eller i de flesta välsorterade billjudsbutiker.

6 851 Inlägg
28 juni 2012
skulle rekomendera Volvo, då deras färgen stämmer bättre till din panel i bilen.

Har monterat endel i sånna bilar och ska säga det att vi rekomenderar faktist kunden att själv köpa ramen på volvo, just för färgmatchningen är mycke bättre.

81 Inlägg
28 juni 2012
Trådstartare
tack för tipsen,  TT-AVANT är du säker på att det finns för de med inbyggd telefon också? isf ska jag åka dit och kolla med dom, du som monterat ett antal, vet du vilket pris de ligger på? smile

6 851 Inlägg
29 juni 2012
Simpan_k skrev:
tack för tipsen,  TT-AVANT är du säker på att det finns för de med inbyggd telefon också? isf ska jag åka dit och kolla med dom, du som monterat ett antal, vet du vilket pris de ligger på? smile

Vet ej piset då ja inte köper några..det gör kunden tongue

81 Inlägg
29 juni 2012
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Simpan_k skrev:

Vet ej piset då ja inte köper några..det gör kunden tongue

okejokej, du glömde svara på ""är du säker på att det finns för de med inbyggd telefon också?"" wink

14 Inlägg
29 juni 2012
Tjena simpa! kolla på bilstereohörnan dom har sen har jag hört att biltema har! o säkerligen mekonomen:)!

V40 Sport Fas2 t4a

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
29 juni 2012
Köp hos Volvo för färgens skull.

Kolla in min så ser du hur du kan lösa det smile

En fråga bara, använder du telefonen i bilen? lol

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

302 Inlägg
29 juni 2012
Som många andra skriver så har Volvo. Dock är jag osäker på om det finns för telefon, men tele delen är väl delad mot stereo delen.
Då kan du ju antingen kapa den nya på samma ställe.. eller helt enkelt ta bort telefon smile

Har själv bråkat med färgmatchning för att få in en skärm istället. Detta är i en S80, men det är samma sak där sad
Har efter mycket trixade fått ihop en bra häxblandning big_smile
Senast redigerat av xciso (29 juni 2012)

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

267 Inlägg
30 juni 2012
telefon skiten sitter fast i stereon med en några klips eller skruv, kommer inte ihåg, men lätt att av, köpte min front från cdr.se men det va inte exakt sammma gråa

rostskyddsmålare

81 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
tack för tipsen! smile nej jag använder inte telefonen, men tycker den sitter så bra där så vill hellst inte ta bort den, men har kolat runt o tydligen så säljs det inte fronter för de med telefon sad

germ424, en sådan front för de med telefon? yikes

Sök