Körde idag och märkte att det skramlade under bilen. Stannade och hittade denna. Hänger i en sladd vid höger framhjul. Har kollat runt och vad som verkar troligast på andras beskrivningar är yttertemp-mätare. Men något sådant har jag inte i min bil, så tänkte fråga själv och bifoga foton.
Så ser den ut..
Inuti.
Någon som vet vad det är? Sönderskrapad så kan in sätta fast den ordentligt så tänkte kolla om det är något som behövs fixas. Den ska sitta precis intill dimljuset på passagerarsidan, tror jag..
Hmm, har ingen innertempmätare heller. Att den leder luft till bromsarna kan nog mycket väl stämma iofs. Då kanske det är något som borde fixas. Är dock på andra sidan av landet. Är risken är överhettning stor? "Tävlingskör" inte direkt bilen, men det är ju motorväg så dom kanske blir varma? Hoppas någon med lite mer erfarenhet av just e36 svarar också! Tack för ditt svar!
Den vissar båda temp hur varmt/kallt det är och reglerar värmen inne i cupen min har själv åkt av och är inte på än, kört så ett bra tag. fungerar fint. men du bör fixa det när du har tid.