Tjenare igår så tog jag bort mina märken bak på bilen där det står "Volvo" och "s60" och dom satt fast med klister så det ligger klister där jag tog bort dom och undrar om ni vet något medel som tar bort klistret på bästa sätt utan att förstöra lacken. Tacksam för svar MVH heiska
Pilla bara bort dem med naglarna utan att lägga något, värm eventuellt upp lite med värmepistol så släpper det direkt i princip, sen polerar du som tidigare nämnts här för att få till en jämn färg
Har inte sätt eller känt något som har blivit skadat på lacken och jag var inte direkt försiktig när jag blåste på så man behöver inte vara orolig att något ska hända OBS delar inte ut garantier på det. XD
Jag köpte label off och testade , det gick faktist bort ganska mycket , ska testa att polera senare idag eller imorgon och se om exakt allt försvinner , vill ni ha bild på baksidan av s60n utan alla märken ?
Jag köpte label off och testade , det gick faktist bort ganska mycket , ska testa att polera senare idag eller imorgon och se om exakt allt försvinner , vill ni ha bild på baksidan av s60n utan alla märken ?