Projektet är långt mer gånget.. men börjar här och kör uppdateringar så fort jag orkar Köpte en 528 84a hade stått avställd i 8 år, fick hem bilen, körde henne lite och fick ventilsläpp, och det hela slutade med ett hål i topp och kolv så det va bara att leta upp en motor. så varför inte byta upp sig på en gång. Ramlade jag över en annons på en m535ia som låg ute som renoveringsobjekt.. Då karossen från 528 var i bättre skick va dt bara att börja flytta över.
Ser bra ut. Men din oljeretur, är den verkligen optimal?
Varför skulle den inte vara ?
Motorn är redo att sättas i igen.. blocket blev målat med, förmodligen är det alltid någon som stör sig på färgen.. blev kambyte med och svetsadeom wg:n då den va dragen ner i backen innan.. nu in i dp bild som den står nu i skrivande stund
du har m20 lutning på motorn va? ser nämligen så ut hur löser du problemet med bromsservot?? jag plockade bort de helt å fixade nytt hål i pedalen å större bromsar.
du har m20 lutning på motorn va? ser nämligen så ut hur löser du problemet med bromsservot?? jag plockade bort de helt å fixade nytt hål i pedalen å större bromsar.