Har du lagt på klarlack då? Du kan ju alltid våtslipa hela vingen och repan, och sen lägga några laget klarlack:)
Nope ingen klarlack. Bör man göra det? Har köpt mig en burk till.. funderar vilket jag skall göra. Polermaskin är i garaget, en bit att åka
Ja de skulle jag gjort, det skyddar ju mer. Får man en repa i klarlacken är det ju lättare att polera bort. Det är lätt att färgen blir lite dassig efter ett tag man inte har klarlack. Osså ser det mycket bättre ut också:)
Okej!, skall fixa en burk av klarlack också. tack för all hjälp allihop!
Nope ingen klarlack. Bör man göra det? Har köpt mig en burk till.. funderar vilket jag skall göra. Polermaskin är i garaget, en bit att åka
Ja de skulle jag gjort, det skyddar ju mer. Får man en repa i klarlacken är det ju lättare att polera bort. Det är lätt att färgen blir lite dassig efter ett tag man inte har klarlack. Osså ser det mycket bättre ut också:)
Du kan få en burk av mig, men eu har väl nästan närmre till biltema:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Du kan få en burk av mig, men eu har väl nästan närmre till biltema:)
Hehe tackar, Jo blir ju att åka längre.. Var i biltema och klarlacken är ju slut. Men ska dit nästa vecka igen ändå så det löser sig! tack för erbjudandet