3456
Sök

Hur blir man moderator här?

2 024 Inlägg
2 september 2012
volvosugisrules skrev:
Expoze skrev:
volvosugisrules skrev:

jag kan ej söka

Klarar du inte det så har du nog inte riktigt förutsättningarna för att bli moderator heller.
De flesta moderatorer här har dessutom hängt här i många år, att någon som precis blivit medlem här skulle bli utsedd till moderator skulle förvåna mig extremt.

Vaddå bara för att jag är ny här så kan man inte bli mod FAN.

Samma sak gäller väl de flesta seriösa sidor, de som äger sidan måste ju kunna lita på personen som ska vara moderator.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

3 354 Inlägg
2 september 2012
lite hjälp då med att hitta info om att kunna nominera sig till moderator. tog ca 15-30sek att kolla runt utan sökrutan som för övrigt ligger bredvid fliken Min sida under texten Garaget.ORG
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=248367
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=254454
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=248368

ps visserligen för specifika forumsdelar men inget svårt alls att hitta.

ps2 kanske läsa runt lite och välja rätt forumsdel för såna här frågor
Senast redigerat av Seth (2 september 2012)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Avstängd
63 Inlägg
2 september 2012
Trådstartare
CHEEVA skrev:
volvosugisrules skrev:
CHEEVA skrev:

du kan ej söka ... hur har du då tänkt att du ska klara av att va moderator ?

Det finns ju för fan ingen sökruta hörru.

jo det finns en sök ruta ... tycker de här låter som ännu en troll tråd från dig

och nej att den inte finns har inget med att du kör windows 95 att göra ... du har väl inte letat( iofs inte så svårt att hitta)

Jag hitta rutan direkt nu när jag hämtade min laptop med W7 installerat tack för anklagelsen.

918 Inlägg
2 september 2012
Lås den här j*vla tråden, snälla.

1 534 Inlägg
2 september 2012
Bara en fråga, i den andra tråden om H2CO3, skrev du precis detta:

volvosugisrules skrev:
Jag är alltid mycket seriös men väldigt lätt stressad vilket leder till att jag får mycket mer problem i vardagen som måste ordnas. Idag hade jag en helt ledig dag utan en massa inplanerat så då tänkte jag fixa upp bilarna lite och behövde lite råd och då vände jag mig hit. Är en hel del som behöver göras och i dag tog jag tag i saken...

Då funderar jag på om man är så upptagen som du är, verkligen skall vara moderator?

Inte så att jag menar att moderatorerna här har lite att göra, men du lät väldigt skitnödig?

Sen så är det de andra aspekterna som redan har tagits upp, att nya sällan blir moderatorer, det krävs dessutom att man har lite koll på sidan och de olika forumen samt funktionerna på sidan...

Avstängd
63 Inlägg
2 september 2012
Trådstartare
jetta16v skrev:
Bara en fråga, i den andra tråden om H2CO3, skrev du precis detta:

volvosugisrules skrev:
Jag är alltid mycket seriös men väldigt lätt stressad vilket leder till att jag får mycket mer problem i vardagen som måste ordnas. Idag hade jag en helt ledig dag utan en massa inplanerat så då tänkte jag fixa upp bilarna lite och behövde lite råd och då vände jag mig hit. Är en hel del som behöver göras och i dag tog jag tag i saken...

Då funderar jag på om man är så upptagen som du är, verkligen skall vara moderator?

Inte så att jag menar att moderatorerna här har lite att göra, men du lät väldigt skitnödig?

Sen så är det de andra aspekterna som redan har tagits upp, att nya sällan blir moderatorer, det krävs dessutom att man har lite koll på sidan och de olika forumen samt funktionerna på sidan...

Åh helvetes fan så jag kan inte bli moderator.

8 886 Inlägg
2 september 2012
Låser då det är helt uppenbart att tråden är oseriös och placerad i helt fel forum!

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök