TouchOfRed skrev:
Malheus skrev:
Gnäll gnäll gnäll bland folket.
Har inte du frågat om liknande grejer förut om din bil? Värt att laga rost, värt att .. etc.
Det är skillnad på
bilensvärde och
personligtvärde. Om du verkligen GILLAR bilen så kan du laga den
..om du inte gillar den är det väl "bara" att sälja den? Det du oftast behöver kolla på först, i mtt tyckte ifall man ska värdera om det är värt att ha kvar bilen.
Finns all effekt kvar i motorn? Är kopplingen sliten? Är den rostig under?
Att byta kamrem är inte det svåraste i världen, ta hjälp utav någon.
Eller ja..den är ju framhjulsdriven..måste lossa motorfästet och hjulet..åh vad jobbigt. ;3
Jo det har du mycket rätt i. Men det är ju lite skillnad på att skrota bilen eller laga rost.
Där sa du nåt, jag spyr på bilfan ! Men så gott som all effekt är kvar i motorn, koppling är skaplig.
Rost finns ju, men inget som är sönderrostat tror jag.
Sälj den då?
Vad är problemet?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.