Kanske får lägga beslag på titeln äldsta tjejen? Hittils i tråden har tjejerna varit yngre än mina 32 i alla fall... Hur meriterande det nu kan vara att ha den titeln... // Ellen
Jag leder hitills då....tills min kompis skriver här... Född 53 och är alltså då 53 för tillfället. Finner dock mycket nöje och tips här på sidan , jobbar nu liksom alltsedan jag fick moppe med motorfordon ,främst bilar och mc /moppe.
Hjälper för tillfället sonen (som delar detta användarnamn med mig) med hans andra bil,en Golf. Vi byggde hans första bil för exakt ett år sedan , den såldes till en kompis där "junior" sommarjobbade och sen hittade vi en skitfin Golf att börja med. Den är nu i stort sett färdig och blev i mitt tycke kanonfin. "Junior" håller säkert med och vi har verkligen gjort detta tillsammans så jag ska inte ta åt mig äran.
Jobbet med både bilen och surfandet på "Garaget" har också varit stor del i mitt tillfrisknande efter en hjärtinfarkt i december. Men nu är alltså både bil och gubbe igång och "junior" som fyllde 17 häromdagen ser fram mot att ta ut Golfen och övningsköra :-))
Se även vår hemsida med många (inte alls alla) bilar och grejer vi haft under åren samt en del om "juniors" kartingtävlande som f.ö. firar 10-årsjubileum i år.
Hmmm.. kul att se att det finns ett gäng i 30-års åldern här. Trodde att jag var äldst typ med mina 27år... Å andra sidan så är det väl mest lite äldre (eller som jag - som känner sig gammal ibland ) som kollar på en tråd med den här rubriken.
Får tydligen ta över "ledningen" här då, fyller 57 i sommar. Men sinnet är betydligt yngre
Får gratulera kamrat , du tog ledningen i denna prestigefulla tävling. Hoppas alla ni som läser detta går in och kollar denne förstapristagare (än så länge) och den fantasiskt fina Gordinin som han har där. Och jag lovar , jag har nämligen både stått bredvid och åkt i sådana här bilar, att ljudupplevelsen är enorm när den lilla motorn varvar ut på växlarna till en bit över 7000rpm. Bara en sån grej gör att jag här och nu ska gå och rösta en femma på bilen. Gör det ni också....
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .