Hej, jag har funderingar på att beställa addon runt om till 945an , tänkte köpa från lmr, någon som vet hur passformen på abs kjolarna är bra och om bakkjolen i glasfiber är bra ??? tacksam för svar
jag köpte ett par kjolar därifrån som var i glasfiber och dom fick jag spackla rejält mycket innan dom vart perfekta kanske bara var dom kjolarna jag fick som var dåliga men det är iallafall min erfarenhet av lmrs glasfiber
jag köpte ett par kjolar därifrån som var i glasfiber och dom fick jag spackla rejält mycket innan dom vart perfekta kanske bara var dom kjolarna jag fick som var dåliga men det är iallafall min erfarenhet av lmrs glasfiber
Okej, du vet intgen som köpt deras kjolar som är i abs plast ? har aldig köpt kjolar därifrån förut har bara hört att de är dålig passform på glasfiber kjolarna
jag har beställt glasfiber och abs plast från l-m-r och varit lika nöjd varje gång... samma med alla jag känner som köpt saker där ingen som klagat över något
jag har beställt glasfiber och abs plast från l-m-r och varit lika nöjd varje gång... samma med alla jag känner som köpt saker där ingen som klagat över något
Okej, ja jag sitter liksom i valet och kvalet, hört några som klagat över passformen när dem beställt därifrån , och några säger att det är skit bra passform , frågan är ju om några har fått måndagsexemplar och andra fått inte